علی  عامل‌هاشمی

علی عامل‌هاشمی

علی عامل هاشمی بازیگر سینما و تلویزیون ایران است.

 

بیوگرافی نویسنده

توضیحات

علی عامل هاشمی بازیگر سینما و تلویزیون ایران است. از مهم‌ترین آثار علی عامل هاشمی می‌توان به بازیگری در فیلم هزار پا، سریال یادداشت‌های یک زن خانه‌دار و سریال شب عید اشاره کرد.

علی عامل هاشمی نخستین بار در تلویزیون حضور یافته و سال 1394 در سریال یادداشت‌های یک زن خانه‌دار به کارگردانی مسعود کرامتی بازی کرده است. گرچه موفقیت این اثر نسبت به آثار شاخص بعدیش مانند فیلم هزار پا، بیشتر نبود اما تجربه خوبی برای علی عامل هاشمی محسوب می‌شود و همکاری با هنرمندانی همچون شقایق دهقان، امیررضا دلاوری، فلامک جنیدی و فرناز رهنما را تجربه کرد.

علی عامل هاشمی در سال 1396 دوره‌ی پرتلاشی را در عرصه سینما و تلویزیون گذراند و در آثار مهمی بازی کرده است. او در این سال با بازی در 2 فیلم و سریال مهم سینما و تلویزیون خود را به مردم معرفی کرد. آثار مهم علی عامل هاشمی در این سال، بازیگری در سریال شب عید به کارگردانی سعید آقاخانی و فیلم هزار پا به کارگردانی ابوالحسن داوودی محسوب می‌شود.

علی عامل هاشمی: رسانه ملی چراغ تئاتر را با تبلیغات پر فروغ کند/ بهترین  اتفاق سال

 

شاید یکی از مهم‌ترین بخش‌های بیوگرافی علی عامل هاشمی بازی در فیلم هزار پا بوده است. علی عامل هاشمی سال 1396 فیلم هزار پا نقش مهمی بازی کرده است که توانست با مهارت خود، آن نقش و همچنین خودش را میان مخاطبان سینما مطرح کند. او در این فیلم با ابوالحسن داوودی همکاری داشته است. علی عامل هاشمی توانست با بازی در فیلم هزار پا تجربه بازیگری موفقی برای خود رقم بزند و همکاری در کنار بازیگرانی نظیر رضا عطاران، جواد عزتی، سارا بهرامی و لاله اسکندری بر تجارب او افزود.

در این سال‌ها علی عامل هاشمی با هنرمندان بسیاری تجربه‌ی کار داشته است اما جالب است بدانید که در میان بازیگران نعیمه نظام‌دوست با 2 مرتبه بیشترین همکاری را با علی عامل هاشمی داشته است.

گریه علی هاشمی برای مادرش در برنامه خندوانه + فیلم | پايگاه خبری افکارنيوز

 

یکی از ویژگی‌های حرفه‌ای بیوگرافی علی عامل هاشمی آن هست که در مدت زمان بازیگری خود، هم در تلویزیون و هم در سینما بازی کرده است. علی عامل هاشمی را باید بیشتر بازیگر تلویزیون بدانیم چرا که 75% آثار وی تلویزیونی و 25% آثارش سینمایی است. در واقع علی عامل هاشمی از مجموع 4 اثری که در کارنامه دارد، در 3 اثر در تلویزیون با نام سریال سال‌های دور از خانه، سریال شب عید و سریال یادداشت‌های یک زن خانه‌دار نام‌های و در 1 اثر در سینما با نام فیلم هزار پا بازی کرده است.

منظوم