صحرا  اسداللهی

صحرا اسداللهی

صحرا اسداللهی بازیگر سینما و تلویزیون ایران است.

 

بیوگرافی نویسنده

توضیحات

صحرا اسداللهی بازیگر سینما و تلویزیون ایران است. از مهم‌ترین آثار صحرا اسداللهی می‌توان به بازیگری در فیلم فروشنده، سریال گاهی به پشت سر نگاه کن و سریال شرایط خاص اشاره کرد.

صحرا اسداللهی نخستین بار در تلویزیون حضور یافته و سال 1393 در سریال گاهی به پشت سر نگاه کن به کارگردانی مازیار میری بازی کرده است. گرچه موفقیت این اثر نسبت به آثار شاخص بعدیش مانند فیلم فروشنده، بیشتر نبود اما تجربه خوبی برای صحرا اسداللهی محسوب می‌شود و همکاری با هنرمندانی همچون امین تارخ، محمد متوسلانی، سعید چنگیزیان و هدایت هاشمی را تجربه کرد.

صحرا اسدالهی - بیوگرافی + عکس های جدید - ویرگول

صحرا اسداللهی در سال 1395 دوره‌ی پرتلاشی را در عرصه سینما و تلویزیون گذراند و در آثار مهمی بازی کرده است. او در این سال با بازی در 2 فیلم مهم سینما خود را به مردم معرفی کرد. آثار مهم صحرا اسداللهی در این سال، بازیگری در فیلم فروشنده به کارگردانی اصغر فرهادی و فیلم دریاچه ماهی به کارگردانی مریم دوستی محسوب می‌شود.

شاید یکی از مهم‌ترین بخش‌های بیوگرافی صحرا اسداللهی بازی در فیلم فروشنده بوده است. صحرا اسداللهی سال 1395 فیلم فروشنده نقش مهمی بازی کرده است که توانست با مهارت خود، آن نقش و همچنین خودش را میان مخاطبان سینما مطرح کند. او در این فیلم با اصغر فرهادی همکاری داشته است. صحرا اسداللهی توانست با بازی در فیلم فروشنده تجربه بازیگری موفقی برای خود رقم بزند و همکاری در کنار بازیگرانی نظیر سید شهاب حسینی، ترانه علیدوستی، بابک کریمی و سید فرید سجادی‌ حسینی بر تجارب او افزود.

بیوگرافی صحرا اسدالهی + عکس

 

در این سال‌ها صحرا اسداللهی با هنرمندان بسیاری تجربه‌ی کار داشته است اما جالب است بدانید که در میان بازیگران امیر کربلایی زاده با 2 مرتبه، گیتی قاسمی با 2 مرتبه، مجتبی پیرزاده با 2 مرتبه و بهرام افشاری با 2 مرتبه بیشترین همکاری را با صحرا اسداللهی داشته‌اند.

یکی از ویژگی‌های حرفه‌ای بیوگرافی صحرا اسداللهی آن هست که در مدت زمان بازیگری خود، هم در تلویزیون و هم در سینما بازی کرده است. صحرا اسداللهی را باید بیشتر بازیگر سینما بدانیم چرا که 62% آثار وی سینمایی و 38% آثارش تلویزیونی است. در واقع صحرا اسداللهی از مجموع 8 اثری که در کارنامه دارد، در 5 اثر در سینما با نام‌های فیلم آقای سانسور، فیلم پری‌سا، فیلم فروشنده، فیلم دریاچه ماهی و فیلم آپاندیس به ایفای نقش پرداخته و در 3 اثر در تلویزیون با نام‌های سریال از یادها رفته، سریال شرایط خاص و سریال گاهی به پشت سر نگاه کن بازی کرده است.

صحرا اسداللهی | عکس های همسر و بیوگرافی صحرا اسداللهی

 

در بیوگرافی صحرا اسداللهی آثار مهمی وجود دارد. اگر می‌خواهید با بیوگرافی صحرا اسداللهی و زندگی حرفه‌ای و آثار او بیشتر آشنا شوید، حتما به صفحه هر یک از آثار صحرا اسداللهی در منظوم سر بزنید. همه 8 اثر مهم صحرا اسداللهی در منظوم یک پروفایل اختصاصی دارند که اطلاعات کامل معرفی آنها تهیه شده است. امتیازی که هر یک از آثار صحرا اسداللهی در منظوم دارند، نمره و امتیازی است که مردم از یک تا ده به آنها داده‌اند. در واقع هر چقدر صحرا اسداللهی در آثار ارزشمندتری بازی کرده باشد، توانسته نمره‌ی بیشتری از سوی مردم بگیرد، در نتیجه سوابق کاری و بیوگرافی صحرا اسداللهی درخشان‌تر خواهد شد. مثلا اثری که در بیوگرافی صحرا اسداللهی بیشترین امتیاز را از مردم گرفته است، فیلم فروشنده محسوب می‌شود و اثری که در بیوگرافی صحرا اسداللهی کمترین امتیاز را گرفته است، فیلم پری‌سا محسوب می‌شود.

منظوم