دنیا  مدنی

دنیا مدنی

متولد : 1369-04-12

دنیا مدنی متولد 13 تیر 1369 در تهران ، بازیگر سینما ، تلویزیون و طراح است.فارغ التحصیل رشته طراحی لباس در مالزی و جهاد دانشگاه تهران می باشد که در سینما مدتی دستیار طراح لباس بود و حالا بازیگری می کند و مزون دارند.

 

 

 

بیوگرافی نویسنده

مدرک تحصیلی

طراحی لباس

 

سوابق کاری

کار سینمایی

● مفت آباد – 1394

● سرو زیرآب – 1396

● سلفی با دموکراسی – 1398

● فیلم کوتاه سورمه ای – 1398

 

کار تلویزیونی

● زندگی جای دیگری است – 1391

● دستت را به من بده – 1396

● رهایم نکن – 1397

● زمین گرم – 1398

 

توضیحات

خانواده

دنیا مدنی دختر کوچک رویا تیموریان از همسر اولش میر ولی الله مدنی از تهیه کنندگان با سابقه سینما و تلویزیون است و تنها یک خواهر بنام درنا دارد.

مادرش بعد از طلاق در سال 1382با مسعود رایگان (بازیگر) ازدواج کرد.

شروع با طراحی

دنیا مدنی قبل از شروع تحصیلات آکادمیک در مالزی از سال 1389 وقتی 20 ساله بود فعالیت خود را بعنوان کمک طراح و دستیار صحنه کنار آتوسا قلمفرسایی شروع کرد.

  دنیا مدنی

شروع بازیگری

در سال 1391 وقتی 22 ساله بود اولین بار با سریال «زندگی جای دیگری است» به کارگردانی منوچهر هادی کنار طراحی لباس ، بازیگری را تجربه کرد.

جدایی پدر و مادر دنیا مدنی:

پدر و مادر خانم دنیا مدنی از هم جدا شدند. رویا تیموریان پیش از ازدواج با مسعود رایگان با میرولی الله مدنی ازدواج کرده بود و حاصل این ازدواج دو دختر به نام های درنا و دنیا است که بعد از چند سال این ازدواج به جدایی ختم شد.

رویا تیموریان در سال 82 با مسعود رایگان بازیگر سینما و تلویزیون ازدواج کرد.

دنیا مدنی

نامزدی ناموفق

چند سال پیش خبری مبنی بر نامزدی دنیا مدنی با علیرضا کمالی (بازیگر) پخش شد و حتی عکس های دونفره مشترک زیادی هم در کنار هم منتشر کردند

بعد از مدتی تمام تصاویر مشترک خود را از پیج های خود حذف کردند و خانم بازیگر هم بارها گفته است که خبر ازدواجش شایعه بود

biography-donya-madni28

برای لایک بازی نمی کنم

من برای لایک زندگی نمی کنم و راه خودم را می روم ، من باید مخاطب را تربیت کنم ، مخاطب نباید به من بگوید الان این کار رو بکن من لایکت کنم.

چرا یکسری آدم ها می شوند منبع و ماخذ ، چون برای خودشون ایدولوژی و لایف استایل دارند و اگر کسی دوست داشت می تواند همراه اینها باشد.

مثلا صابر ابر از خیلی ها آرتیست تره اما صفحه اش مخاطب زیادی ندارد ولی مخاطب فرهیخته دارد ، مخاطبی که کتاب می خواند ، گالری می رود و عکس خوب می بیند.

منابع : ویکی پدیا _ فتوکده _ بیتوته