میثم  رازفر

میثم رازفر

متولد : 1357-08-18

میثم رازفر، بازیگر، مجری سینما و تلویزیون، در آثاری همچون سریال شبکه نمایش خانگی «آسپرین»، سریال تلویزیونی «زمانه» و سریال تلویزیونی «حس سوم» فعالیت داشته است.

 

بیوگرافی نویسنده

توضیحات

میثم رازفر نخستین بار در تلویزیون حضور یافته و سال 1384 در سریال حس سوم به کارگردانی مهدی فخیم‌زاده بازی کرده است. گرچه موفقیت این اثر نسبت به آثار شاخص بعدیش مانند سریال آسپرین، بیشتر نبود اما تجربه خوبی برای میثم رازفر محسوب می‌شود و همکاری با هنرمندانی همچون مهدی فخیم‌زاده، نسرین مقانلو، لیلا برخورداری و حبیب دهقان‌نسب را تجربه کرد.

میثم رازفر در سال 1395 دوره‌ی پرتلاشی را در عرصه سینما و تلویزیون گذراند و در اثر مهمی بازی کرده است. اثر مهم میثم رازفر در این سال، بازیگری در سریال آسپرین به کارگردانی فرهاد نجفی محسوب می‌شود.

شاید یکی از مهم‌ترین بخش‌های بیوگرافی میثم رازفر بازی در سریال آسپرین بوده است. میثم رازفر سال 1395 سریال آسپرین نقش مهمی بازی کرده است که توانست با مهارت خود، آن نقش و همچنین خودش را میان مخاطبان تلویزیون مطرح کند. او در این سریال با فرهاد نجفی همکاری داشته است. میثم رازفر توانست با بازی در سریال آسپرین تجربه بازیگری موفقی برای خود رقم بزند و همکاری در کنار بازیگرانی نظیر علیرام نورایی، مجید صالحی، همایون ارشادی و فرخ نعمتی بر تجارب او افزود.

میثم رازفر علاوه‌بر سریال آسپرین، سال 1391 در سریال زمانه نیز بازی کرده است. میثم رازفر این‌بار با حسن فتحی یعنی کارگردان سریال زمانه و هنرمندانی چون حمید گودرزی، پریناز ایزدیار، حسین محجوب و امید روحانی همکاری داشت.

در این سال‌ها میثم رازفر با هنرمندان بسیاری تجربه‌ی کار داشته است اما جالب است بدانید که در میان بازیگران حسین مهری با 2 مرتبه، امید روحانی با 2 مرتبه، محمد برسوزیان با 2 مرتبه و شهرام قائدی با 2 مرتبه بیشترین همکاری را با میثم رازفر داشته‌اند.

یکی از ویژگی‌های حرفه‌ای بیوگرافی میثم رازفر آن هست که در مدت زمان بازیگری خود، هم در تلویزیون و هم در سینما بازی کرده است. میثم رازفر را باید بیشتر بازیگر تلویزیون بدانیم چرا که 84% آثار وی تلویزیونی و 16% آثارش سینمایی است. در واقع میثم رازفر از مجموع 6 اثری که در کارنامه دارد، در 5 اثر در تلویزیون با نام سریال آسپرین، سریال زمانه، سریال راه طولانی، سریال ما چند نفر و سریال حس سوم نام‌های و در 1 اثر در سینما با نام فیلم خدا نزدیک است بازی کرده است.

در بیوگرافی میثم رازفر آثار مهمی وجود دارد. اگر می‌خواهید با بیوگرافی میثم رازفر و زندگی حرفه‌ای و آثار او بیشتر آشنا شوید، حتما به صفحه هر یک از آثار میثم رازفر در منظوم سر بزنید. همه 6 اثر مهم میثم رازفر در منظوم یک پروفایل اختصاصی دارند که اطلاعات کامل معرفی آنها تهیه شده است. امتیازی که هر یک از آثار میثم رازفر در منظوم دارند، نمره و امتیازی است که مردم از یک تا ده به آنها داده‌اند. در واقع هر چقدر میثم رازفر در آثار ارزشمندتری بازی کرده باشد، توانسته نمره‌ی بیشتری از سوی مردم بگیرد، در نتیجه سوابق کاری و بیوگرافی میثم رازفر درخشان‌تر خواهد شد. مثلا اثری که در بیوگرافی میثم رازفر بیشترین امتیاز را از مردم گرفته است، سریال آسپرین محسوب می‌شود و اثری که در بیوگرافی میثم رازفر کمترین امتیاز را گرفته است، فیلم خدا نزدیک است محسوب می‌شود.

منبع: منظوم