طلا  معتضدی

طلا معتضدی

طلا معتضدی نویسنده سینما و تلویزیون ایران است

 

بیوگرافی نویسنده

توضیحات

طلا معتضدی نویسنده سینما و تلویزیون ایران است. از مهم‌ترین آثار طلا معتضدی می‌توان به فعالیت در سریال دیوار به دیوار، سریال گشت ویژه و سریال تکیه بر باد اشاره کرد.

طلا معتضدی کار حرفه‌ای خود را از تلویزیون آغاز کرد و سال 1389 در سریال گمشده به کارگردانی راما قویدل به عنوان نویسنده فعالیت داشته است. گرچه موفقیت این اثر نسبت به آثار شاخص بعدیش مانند سریال دیوار به دیوار، بیشتر نبود اما تجربه خوبی برای طلا معتضدی محسوب می‌شود و همکاری با هنرمندانی همچون علیرضا جلالی‌تبار‌، میترا حجار، بهزاد فراهانی و مرضیه برومند را تجربه کرد.

تبریک خاص نگین معتضدی برای تولد خواهرش طلا + عکس

 

طلا معتضدی در سال 1395 دوره‌ی پرتلاشی را در عرصه سینما و تلویزیون گذراند و در تولید آثار مهمی حضور داشته است. او در این سال در 2 سریال مهم تلویزیون حضور داشت و خود را به جامعه هنرمندان معرفی کرد. آثار مهم طلا معتضدی در این سال، فعالیت در سریال گشت ویژه به کارگردانی مهدی رحمانی و فعالیت در سریال دیوار به دیوار به عنوان نویسنده محسوب می‌شود.

شاید یکی از مهم‌ترین بخش‌های بیوگرافی طلا معتضدی فعالیت در سریال دیوار به دیوار بوده است. طلا معتضدی سال 1395 سریال دیوار به دیوار به عنوان نویسنده فعالیت داشته است که توانست با مهارتش، جای خود را میان اهالی فضای تلویزیون مطرح کند. طلا معتضدی توانست با فعالیت در سریال دیوار به دیوار تجربه حرفه‌ای موفقی برای خود رقم بزند و همکاری در کنار بازیگران بزرگ و باتجربه‌ای نظیر پژمان جمشیدی، ویشکا آسایش، آزاده صمدی و محمدعلی شادمان توانست سطح کاری او را متحول کند.

طلا معتضدی علاوه‌بر سریال دیوار به دیوار، سال 1395 در سریال گشت ویژه نیز فعالیت داشته است. طلا معتضدی این‌بار با مهدی رحمانی یعنی کارگردان سریال گشت ویژه و هنرمندانی چون حمید گودرزی، شاهد احمدلو، پدرام شریفی و محمود‌ پاک‌نیت همکاری داشت.

طلا معتضدی و نگین معتضدی برای هم می میرند!

 

یکی از ویژگی‌های حرفه‌ای بیوگرافی طلا معتضدی آن هست که در مدت زمان فعالیت خود، هم در تلویزیون و هم در سینما حضور داشته است. طلا معتضدی را باید بیشتر نویسنده تلویزیون بدانیم چرا که 77% آثار وی تلویزیونی و 23% آثارش سینمایی است. در واقع طلا معتضدی از مجموع 13 اثری که در کارنامه دارد، در 10 اثر در تلویزیون با نام‌های سریال رقص روی شیشه، سریال محکومین، سریال محکومین 2، سریال گشت ویژه، سریال دیوار به دیوار، سریال نفس گرم، سریال تکیه بر باد، سریال گمشده، سریال نون وریحون و سریال شاید برای شما هم اتفاق بیفتد نام‌های و در 3 اثر در سینما با نام‌های فیلم لابیرنت، فیلم نیمه‌شب اتفاق افتاد و فیلم یحیی سکوت نکرد فعالیت داشته است.

در بیوگرافی طلا معتضدی آثار مهمی وجود دارد. اگر می‌خواهید با بیوگرافی طلا معتضدی و زندگی حرفه‌ای و آثار او بیشتر آشنا شوید، حتما به صفحه هر یک از آثار طلا معتضدی در منظوم سر بزنید. همه 13 اثر مهم طلا معتضدی در منظوم یک پروفایل اختصاصی دارند که اطلاعات کامل معرفی آنها تهیه شده است. امتیازی که هر یک از آثار طلا معتضدی در منظوم دارند، نمره و امتیازی است که مردم از یک تا ده به آنها داده‌اند. در واقع هر چقدر طلا معتضدی در آثار ارزشمندتری فعالیت کرده باشد، توانسته نمره‌ی بیشتری از سوی مردم بگیرد، در نتیجه سوابق کاری و بیوگرافی طلا معتضدی درخشان‌تر خواهد شد. مثلا اثری که در بیوگرافی طلا معتضدی بیشترین امتیاز را از مردم گرفته است، سریال دیوار به دیوار محسوب می‌شود و اثری که در بیوگرافی طلا معتضدی کمترین امتیاز را گرفته است، فیلم لابیرنت محسوب می‌شود.

منظوم