سعید  ابوطالب

سعید ابوطالب

سعید ابوطالب کارگردان سینما و تلویزیون ایران است.

 

بیوگرافی نویسنده

توضیحات

سعید ابوطالب کارگردان سینما و تلویزیون ایران است. از مهم‌ترین آثار سعید ابوطالب می‌توان به کارگردانی برنامه هفت روز هفت ساعت اشاره کرد.

سعید ابوطالب: فیلمی ساختم که برای خانواده خودم مناسب نبود!- اخبار رسانه ها  تسنیم | Tasnim | خبرگزاری تسنیم | Tasnim

 

سعید ابوطالب در سال 1397 دوره‌ی پرتلاشی را در عرصه سینما و تلویزیون گذراند و در تولید اثر مهمی حضور داشته است. اثر مهم سعید ابوطالب در این سال، فعالیت در برنامه هفت روز هفت ساعت به عنوان کارگردان محسوب می‌شود.

شاید یکی از مهم‌ترین بخش‌های بیوگرافی سعید ابوطالب فعالیت در برنامه هفت روز هفت ساعت بوده است. سعید ابوطالب کار حرفه‌ای خود را از تلویزیون آغاز کرده و سال 1397 برنامه هفت روز هفت ساعت را کارگردانی کرد که توانست خود را میان اهالی فضای تلویزیون مطرح کند. از سعید ابوطالب نقل قول شده است که برای کارگردانی در برنامه هفت روز هفت ساعت و همکاریش با عوامل و بازیگران اعلام رضایت کرده است. سعید ابوطالب توانست با فعالیت در برنامه هفت روز هفت ساعت تجربه حرفه‌ای موفقی برای خود رقم بزند و همکاری در کنار بازیگرانی نظیر توانست سطح کاری او را متحول کند.

سعید ابوطالب - ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد

 

در بیوگرافی سعید ابوطالب آثار مهمی وجود دارد. اگر می‌خواهید با بیوگرافی سعید ابوطالب و زندگی حرفه‌ای و آثار او بیشتر آشنا شوید، حتما به صفحه هر یک از آثار سعید ابوطالب در منظوم سر بزنید. همه 1 اثر مهم سعید ابوطالب در منظوم یک پروفایل اختصاصی دارند که اطلاعات کامل معرفی آنها تهیه شده است. امتیازی که هر یک از آثار سعید ابوطالب در منظوم دارند، نمره و امتیازی است که مردم از یک تا ده به آنها داده‌اند. در واقع هر چقدر سعید ابوطالب در آثار ارزشمندتری فعالیت کرده باشد، توانسته نمره‌ی بیشتری از سوی مردم بگیرد، در نتیجه سوابق کاری و بیوگرافی سعید ابوطالب درخشان‌تر خواهد شد. مثلا اثری که در بیوگرافی سعید ابوطالب بیشترین امتیاز را از مردم گرفته است، برنامه هفت روز هفت ساعت محسوب می‌شود.