مهنوش صادقی

مهنوش صادقی

مهنوش صادقی بازیگر سینما و تلویزیون ایران است.

 

بیوگرافی نویسنده

توضیحات

مهنوش صادقی بازیگر سینما و تلویزیون ایران است. از مهم‌ترین آثار مهنوش صادقی می‌توان به بازیگری در سریال پشت‌بام تهران، فیلم خانه دیگری و فیلم معجزه‌ی خنده اشاره کرد.

مهنوش صادقی نخستین بار در سینما حضور یافته و سال 1372 در فیلم جاده‌ی عشق به کارگردانی رجبعلی محمدین بازی کرده است. گرچه موفقیت این اثر نسبت به آثار شاخص بعدیش مانند سریال پشت‌بام تهران، بیشتر نبود اما تجربه خوبی برای مهنوش صادقی محسوب می‌شود و همکاری با هنرمندانی همچون سیما تیرانداز، علی‌اصغر گرمسیری، جعفر والی و فریبا کامران را تجربه کرد.

بیوگرافی و عکس های جدید مهنوش صادقی و همسرش مهدی هاشمی

 

مهنوش صادقی در سال 1394 دوره‌ی پرتلاشی را در عرصه سینما و تلویزیون گذراند و در اثر مهمی بازی کرده است. اثر مهم مهنوش صادقی در این سال، بازیگری در سریال پشت‌بام تهران به کارگردانی بهرنگ توفیقی محسوب می‌شود.

شاید یکی از مهم‌ترین بخش‌های بیوگرافی مهنوش صادقی بازی در سریال پشت‌بام تهران بوده است. مهنوش صادقی سال 1394 سریال پشت‌بام تهران نقش مهمی بازی کرده است که توانست با مهارت خود، آن نقش و همچنین خودش را میان مخاطبان تلویزیون مطرح کند. او در این سریال با بهرنگ توفیقی همکاری داشته است. مهنوش صادقی توانست با بازی در سریال پشت‌بام تهران تجربه بازیگری موفقی برای خود رقم بزند و همکاری در کنار بازیگرانی نظیر کامبیز دیرباز، سام درخشانی، لعیا زنگنه و ثریا قاسمی بر تجارب او افزود.

مهنوش صادقی علاوه‌بر سریال پشت‌بام تهران، سال 1395 در فیلم خانه دیگری نیز بازی کرده است. مهنوش صادقی این‌بار با بهنوش صادقی یعنی کارگردان فیلم خانه دیگری و هنرمندانی چون پژمان بازغی، لیلا زارع، گوهر خیراندیش و ناصر هاشمی همکاری داشت.

در این سال‌ها مهنوش صادقی با هنرمندان بسیاری تجربه‌ی کار داشته است اما جالب است بدانید که در میان بازیگران فاطمه هاشمی با 2 مرتبه بیشترین همکاری را با مهنوش صادقی داشته است.

بیوگرافی مهنوش صادقی (همسر دوم مهدی هاشمی)

 

یکی از ویژگی‌های حرفه‌ای بیوگرافی مهنوش صادقی آن هست که در مدت زمان بازیگری خود، هم در تلویزیون و هم در سینما بازی کرده است. مهنوش صادقی را باید بیشتر بازیگر سینما بدانیم چرا که 75% آثار وی سینمایی و 25% آثارش تلویزیونی است. در واقع مهنوش صادقی از مجموع 4 اثری که در کارنامه دارد، در 3 اثر در سینما با نام‌های فیلم خانه دیگری، فیلم معجزه‌ی خنده و فیلم جاده‌ی عشق به ایفای نقش پرداخته و در 1 اثر در تلویزیون با نام سریال پشت‌بام تهران بازی کرده است.

در بیوگرافی مهنوش صادقی آثار مهمی وجود دارد. اگر می‌خواهید با بیوگرافی مهنوش صادقی و زندگی حرفه‌ای و آثار او بیشتر آشنا شوید، حتما به صفحه هر یک از آثار مهنوش صادقی در منظوم سر بزنید. همه 4 اثر مهم مهنوش صادقی در منظوم یک پروفایل اختصاصی دارند که اطلاعات کامل معرفی آنها تهیه شده است. امتیازی که هر یک از آثار مهنوش صادقی در منظوم دارند، نمره و امتیازی است که مردم از یک تا ده به آنها داده‌اند. در واقع هر چقدر مهنوش صادقی در آثار ارزشمندتری بازی کرده باشد، توانسته نمره‌ی بیشتری از سوی مردم بگیرد، در نتیجه سوابق کاری و بیوگرافی مهنوش صادقی درخشان‌تر خواهد شد. مثلا اثری که در بیوگرافی مهنوش صادقی بیشترین امتیاز را از مردم گرفته است، سریال پشت‌بام تهران محسوب می‌شود و اثری که در بیوگرافی مهنوش صادقی کمترین امتیاز را گرفته است، فیلم جاده‌ی عشق محسوب می‌شود

منظوم