مهدیه  تقی پور

مهدیه تقی پور

مهدیه تقی پور، بازیگر سینما و تلویزیون، در آثاری همچون سریال تلویزیونی «نقطه سر خط» فعالیت داشته است.

 

بیوگرافی نویسنده

توضیحات

مهدیه تقی پور بازیگر سینما و تلویزیون ایران است. از مهم‌ترین آثار مهدیه تقی پور می‌توان به بازیگری در سریال نقطه سر خط اشاره کرد.

مهدیه تقی پور در سال 1390 دوره‌ی پرتلاشی را در عرصه سینما و تلویزیون گذراند و در اثر مهمی بازی کرده است. اثر مهم مهدیه تقی پور در این سال، بازیگری در سریال نقطه سر خط به کارگردانی سعید آقاخانی محسوب می‌شود.

شاید یکی از مهم‌ترین بخش‌های بیوگرافی مهدیه تقی پور بازی در سریال نقطه سر خط بوده است. مهدیه تقی پور کار حرفه‌ای خود را از تلویزیون آغاز کرده و سال 1390 سریال نقطه سر خط نقش مهمی بازی کرده است که توانست با مهارت خود، آن نقش و همچنین خودش را میان مخاطبان تلویزیون مطرح کند. او در این سریال با سعید آقاخانی همکاری داشته است. مهدیه تقی پور توانست با بازی در سریال نقطه سر خط تجربه بازیگری موفقی برای خود رقم بزند و همکاری در کنار بازیگرانی نظیر حمید لولایی، علی صادقی، مریم سعادت و غلامرضا نیکخواه بر تجارب او افزود.

در بیوگرافی مهدیه تقی پور آثار مهمی وجود دارد. اگر می‌خواهید با بیوگرافی مهدیه تقی پور و زندگی حرفه‌ای و آثار او بیشتر آشنا شوید، حتما به صفحه هر یک از آثار مهدیه تقی پور در منظوم سر بزنید. همه 1 اثر مهم مهدیه تقی پور در منظوم یک پروفایل اختصاصی دارند که اطلاعات کامل معرفی آنها تهیه شده است. امتیازی که هر یک از آثار مهدیه تقی پور در منظوم دارند، نمره و امتیازی است که مردم از یک تا ده به آنها داده‌اند. در واقع هر چقدر مهدیه تقی پور در آثار ارزشمندتری بازی کرده باشد، توانسته نمره‌ی بیشتری از سوی مردم بگیرد، در نتیجه سوابق کاری و بیوگرافی مهدیه تقی پور درخشان‌تر خواهد شد. مثلا اثری که در بیوگرافی مهدیه تقی پور بیشترین امتیاز را از مردم گرفته است، سریال نقطه سر خط محسوب می‌شود.

منبع: منظوم