محمد  شاکری

محمد شاکری

محمد شاکری، بازیگر سینما و تلویزیون است

 

بیوگرافی نویسنده

توضیحات

محمد شاکری بازیگر سینما و تلویزیون ایران است. از مهم‌ترین آثار محمد شاکری می‌توان به بازیگری در فیلم آستیگمات، فیلم ما خیلی باحالیم و فیلم پاستاریونی اشاره کرد.

محمد شاکری نخستین بار در سینما حضور یافته و سال 1395 در فیلم ما خیلی باحالیم به کارگردانی بهمن گودرزی بازی کرده است. گرچه موفقیت این اثر نسبت به آثار شاخص بعدیش مانند فیلم آستیگمات، بیشتر نبود اما تجربه خوبی برای محمد شاکری محسوب می‌شود و همکاری با هنرمندانی همچون علی مسعودی، مجید صالحی، مهران غفوریان و بهنوش بختیاری را تجربه کرد.

محمد شاکری - بازیگر: فیلم ها و آثار | منظوم

 

محمد شاکری در سال 1396 دوره‌ی پرتلاشی را در عرصه سینما و تلویزیون گذراند و در آثار مهمی بازی کرده است. او در این سال با بازی در 2 فیلم مهم سینما خود را به مردم معرفی کرد. آثار مهم محمد شاکری در این سال، بازیگری در فیلم آستیگمات به کارگردانی مجیدرضا مصطفوی و فیلم پاستاریونی به کارگردانی سهیل موفق محسوب می‌شود.

شاید یکی از مهم‌ترین بخش‌های بیوگرافی محمد شاکری بازی در فیلم آستیگمات بوده است. محمد شاکری سال 1396 فیلم آستیگمات نقش مهمی بازی کرده است که توانست با مهارت خود، آن نقش و همچنین خودش را میان مخاطبان سینما مطرح کند. او در این فیلم با مجیدرضا مصطفوی همکاری داشته است. محمد شاکری توانست با بازی در فیلم آستیگمات تجربه بازیگری موفقی برای خود رقم بزند و همکاری در کنار بازیگرانی نظیر نیکی کریمی، حسین پاکدل، بهنوش بختیاری و هادی حجازی‌فر بر تجارب او افزود.

محمد شاکری | بیوگرافی + عکس‌ها و فیلم‌ها | سلام‌سینما

 

در این سال‌ها محمد شاکری با هنرمندان بسیاری تجربه‌ی کار داشته است اما جالب است بدانید که در میان بازیگران بهنوش بختیاری با 2 مرتبه بیشترین همکاری را با محمد شاکری داشته است.

در بیوگرافی محمد شاکری آثار مهمی وجود دارد. اگر می‌خواهید با بیوگرافی محمد شاکری و زندگی حرفه‌ای و آثار او بیشتر آشنا شوید، حتما به صفحه هر یک از آثار محمد شاکری در منظوم سر بزنید. همه 3 اثر مهم محمد شاکری در منظوم یک پروفایل اختصاصی دارند که اطلاعات کامل معرفی آنها تهیه شده است. امتیازی که هر یک از آثار محمد شاکری در منظوم دارند، نمره و امتیازی است که مردم از یک تا ده به آنها داده‌اند. در واقع هر چقدر محمد شاکری در آثار ارزشمندتری بازی کرده باشد، توانسته نمره‌ی بیشتری از سوی مردم بگیرد، در نتیجه سوابق کاری و بیوگرافی محمد شاکری درخشان‌تر خواهد شد. مثلا اثری که در بیوگرافی محمد شاکری بیشترین امتیاز را از مردم گرفته است، فیلم آستیگمات محسوب می‌شود و اثری که در بیوگرافی محمد شاکری کمترین امتیاز را گرفته است، فیلم پاستاریونی محسوب می‌شود.

منظوم