احسان  گودرزی

احسان گودرزی

احسان گودرزی بازیگر سینما و تلویزیون ایران است. 

 

بیوگرافی نویسنده

توضیحات

احسان گودرزی بازیگر سینما و تلویزیون ایران است. از مهم‌ترین آثار احسان گودرزی می‌توان به بازیگری در فیلم اژدها وارد می‌شود!، فیلم گرگ بازی و فیلم شور عشق اشاره کرد.

احسان گودرزی نخستین بار در سینما حضور یافته و سال 1379 در فیلم شور عشق به کارگردانی نادر مقدس بازی کرده است. گرچه موفقیت این اثر نسبت به آثار شاخص بعدیش مانند فیلم اژدها وارد می‌شود!، بیشتر نبود اما تجربه خوبی برای احسان گودرزی محسوب می‌شود و همکاری با هنرمندانی همچون مهناز افشار، بهرام رادان، ایرج راد و پوراندخت مهیمن را تجربه کرد.

بیوگرافی احسان گودرزی | فیلسین

 

احسان گودرزی در سال 1394 دوره‌ی پرتلاشی را در عرصه سینما و تلویزیون گذراند و در اثر مهمی بازی کرده است. اثر مهم احسان گودرزی در این سال، بازیگری در فیلم اژدها وارد می‌شود! به کارگردانی مانی حقیقی محسوب می‌شود.

شاید یکی از مهم‌ترین بخش‌های بیوگرافی احسان گودرزی بازی در فیلم اژدها وارد می‌شود! بوده است. احسان گودرزی سال 1394 فیلم اژدها وارد می‌شود! نقش مهمی بازی کرده است که توانست با مهارت خود، آن نقش و همچنین خودش را میان مخاطبان سینما مطرح کند. او در این فیلم با مانی حقیقی همکاری داشته است. احسان گودرزی توانست با بازی در فیلم اژدها وارد می‌شود! تجربه بازیگری موفقی برای خود رقم بزند و همکاری در کنار بازیگرانی نظیر امیر جدیدی، همایون غنی‌زاده، نادر فلاح و کیانا تجمل بر تجارب او افزود.

احسان گودرزی | بیوگرافی + عکس‌ها و فیلم‌ها | سلام‌سینما

 

احسان گودرزی علاوه‌بر فیلم اژدها وارد می‌شود!، سال 1395 در فیلم گرگ بازی نیز بازی کرده است. احسان گودرزی این‌بار با عباس نظام دوست یعنی کارگردان فیلم گرگ بازی و هنرمندانی چون علی مصفا، امیرحسین قدسی، سهیلا گلستانی و سعید چنگیزیان همکاری داشت.

با اینکه احسان گودرزی را بیشتر بعنوان بازیگر می‌شناسیم، اما در حرفه‌های دیگر نیز فعال بوده است. احسان گودرزی علاوه‌بر بازیگر به‌عنوان نویسنده نیز در سینما و تلویزیون فعالیت داشته است. مهم‌ترین اثر احسان گودرزی در حرفه‌ی نویسنده، فیلم نگار است.

اینستاگرام احسان گودرزی یکی از راه‌های ارتباطی او با مخاطبانش است. احسان گودرزی در اینستاگرام بیش از 10،538 نفر دنبال‌کننده دارد و بیش از 121 نفر را دنبال می‌کند. همچنین احسان گودرزی تاکنون در اینستاگرام بیش از 478 پست بارگذاری کرده است. احسان گودرزی فعالیت خود در اینستاگرام را از تاریخ 1393/07/21 شروع کرده است و تاکنون برای اولین پست او بیش از 67 لایک و 1 نظر ثبت شده است. شاید جالب باشد بدانید که پرلایک‌ترین یا همان محبوب‌ترین پست اینستاگرامی احسان گودرزی تاکنون بیش از 4،321 لایک خورده است، همچنین برای پرکامنت‌ترین یا همان پربحث‌ترین پست اینستاگرامی احسان گودرزی تاکنون بیش از 323 نظر ثبت شده است.

فیلم های احسان گودرزی + بیوگرافی

 

در بیوگرافی احسان گودرزی آثار مهمی وجود دارد. اگر می‌خواهید با بیوگرافی احسان گودرزی و زندگی حرفه‌ای و آثار او بیشتر آشنا شوید، حتما به صفحه هر یک از آثار احسان گودرزی در منظوم سر بزنید. همه 3 اثر مهم احسان گودرزی در منظوم یک پروفایل اختصاصی دارند که اطلاعات کامل معرفی آنها تهیه شده است. امتیازی که هر یک از آثار احسان گودرزی در منظوم دارند، نمره و امتیازی است که مردم از یک تا ده به آنها داده‌اند. در واقع هر چقدر احسان گودرزی در آثار ارزشمندتری بازی کرده باشد، توانسته نمره‌ی بیشتری از سوی مردم بگیرد، در نتیجه سوابق کاری و بیوگرافی احسان گودرزی درخشان‌تر خواهد شد. مثلا اثری که در بیوگرافی احسان گودرزی بیشترین امتیاز را از مردم گرفته است، فیلم اژدها وارد می‌شود! محسوب می‌شود و اثری که در بیوگرافی احسان گودرزی کمترین امتیاز را گرفته است، فیلم شور عشق محسوب می‌شود.

منظوم