منظر  لشگری

منظر لشگری

منظر لشگری بازیگر سینما و تلویزیون ایران است.

 

بیوگرافی نویسنده

توضیحات

منظر لشگری بازیگر سینما و تلویزیون ایران است. از مهم‌ترین آثار منظر لشگری می‌توان به بازیگری در سریال گمشده، فیلم وقتی برگشتم... و فیلم بازجویی یک جنایت اشاره کرد.

منظر لشگری نخستین بار در سینما حضور یافته و سال 1362 در فیلم بازجویی یک جنایت به کارگردانی محمدعلی سجادی بازی کرده است. گرچه موفقیت این اثر نسبت به آثار شاخص بعدیش مانند سریال گمشده، بیشتر نبود اما تجربه خوبی برای منظر لشگری محسوب می‌شود و همکاری با هنرمندانی همچون حبیب اسماعیلی، عنایت بخشی، علی محزون و محمدتقی کهنمویی را تجربه کرد.

بیوگرافی منظر لشگری | فیلسین

 

منظر لشگری در سال 1389 دوره‌ی پرتلاشی را در عرصه سینما و تلویزیون گذراند و در اثر مهمی بازی کرده است. اثر مهم منظر لشگری در این سال، بازیگری در سریال گمشده به کارگردانی راما قویدل محسوب می‌شود.

شاید یکی از مهم‌ترین بخش‌های بیوگرافی منظر لشگری بازی در سریال گمشده بوده است. منظر لشگری سال 1389 سریال گمشده نقش مهمی بازی کرده است که توانست با مهارت خود، آن نقش و همچنین خودش را میان مخاطبان تلویزیون مطرح کند. او در این سریال با راما قویدل همکاری داشته است. منظر لشگری توانست با بازی در سریال گمشده تجربه بازیگری موفقی برای خود رقم بزند و همکاری در کنار بازیگرانی نظیر علیرضا جلالی‌تبار‌، میترا حجار، بهزاد فراهانی و مرضیه برومند بر تجارب او افزود.

منظر لشگری علاوه‌بر سریال گمشده، سال 1394 در فیلم وقتی برگشتم... نیز بازی کرده است. منظر لشگری این‌بار با وحید موسائیان یعنی کارگردان فیلم وقتی برگشتم... و هنرمندانی چون رضا کیانیان، امید روحانی، لادن مستوفی و سروش صحت همکاری داشت.

در این سال‌ها منظر لشگری با هنرمندان بسیاری تجربه‌ی کار داشته است اما جالب است بدانید که در میان بازیگران مرضیه لشگری حسینی با 3 مرتبه، حبیب اسماعیلی با 2 مرتبه و سروش صحت با 2 مرتبه بیشترین همکاری را با منظر لشگری داشته‌اند.

یکی از ویژگی‌های حرفه‌ای بیوگرافی منظر لشگری آن هست که در مدت زمان بازیگری خود، هم در تلویزیون و هم در سینما بازی کرده است. منظر لشگری را باید بیشتر بازیگر سینما بدانیم چرا که 75% آثار وی سینمایی و 25% آثارش تلویزیونی است. در واقع منظر لشگری از مجموع 4 اثری که در کارنامه دارد، در 3 اثر در سینما با نام‌های فیلم وقتی برگشتم...، فیلم شب مکافات و فیلم بازجویی یک جنایت به ایفای نقش پرداخته و در 1 اثر در تلویزیون با نام سریال گمشده بازی کرده است.

برچسب: منظر لشکری - ژورنال سینما

 

در بیوگرافی منظر لشگری آثار مهمی وجود دارد. اگر می‌خواهید با بیوگرافی منظر لشگری و زندگی حرفه‌ای و آثار او بیشتر آشنا شوید، حتما به صفحه هر یک از آثار منظر لشگری در منظوم سر بزنید. همه 4 اثر مهم منظر لشگری در منظوم یک پروفایل اختصاصی دارند که اطلاعات کامل معرفی آنها تهیه شده است. امتیازی که هر یک از آثار منظر لشگری در منظوم دارند، نمره و امتیازی است که مردم از یک تا ده به آنها داده‌اند. در واقع هر چقدر منظر لشگری در آثار ارزشمندتری بازی کرده باشد، توانسته نمره‌ی بیشتری از سوی مردم بگیرد، در نتیجه سوابق کاری و بیوگرافی منظر لشگری درخشان‌تر خواهد شد. مثلا اثری که در بیوگرافی منظر لشگری بیشترین امتیاز را از مردم گرفته است، سریال گمشده محسوب می‌شود و اثری که در بیوگرافی منظر لشگری کمترین امتیاز را گرفته است، فیلم شب مکافات محسوب می‌شود.

منظوم