حسام  حمیدی

حسام حمیدی

حسام حمیدی، بازیگر سینما و تلویزیون است

 

بیوگرافی نویسنده

توضیحات

حسام حمیدی بازیگر سینما و تلویزیون ایران است. از مهم‌ترین آثار حسام حمیدی می‌توان به بازیگری در فیلم من دیوانه نیستم اشاره کرد.

حسام حمیدی در سال 1395 دوره‌ی پرتلاشی را در عرصه سینما و تلویزیون گذراند و در اثر مهمی بازی کرده است. اثر مهم حسام حمیدی در این سال، بازیگری در فیلم من دیوانه نیستم به کارگردانی علیرضا امینی محسوب می‌شود.

حسام حمیدی

 

شاید یکی از مهم‌ترین بخش‌های بیوگرافی حسام حمیدی بازی در فیلم من دیوانه نیستم بوده است. حسام حمیدی کار حرفه‌ای خود را از سینما آغاز کرده و سال 1395 فیلم من دیوانه نیستم نقش مهمی بازی کرده است که توانست با مهارت خود، آن نقش و همچنین خودش را میان مخاطبان سینما مطرح کند. او در این فیلم با علیرضا امینی همکاری داشته است. حسام حمیدی توانست با بازی در فیلم من دیوانه نیستم تجربه بازیگری موفقی برای خود رقم بزند و همکاری در کنار بازیگرانی نظیر مهران احمدی، مجید صالحی، محمدرضا هدایتی و پژمان جمشیدی بر تجارب او افزود.

در بیوگرافی حسام حمیدی آثار مهمی وجود دارد. اگر می‌خواهید با بیوگرافی حسام حمیدی و زندگی حرفه‌ای و آثار او بیشتر آشنا شوید، حتما به صفحه هر یک از آثار حسام حمیدی در منظوم سر بزنید. همه 1 اثر مهم حسام حمیدی در منظوم یک پروفایل اختصاصی دارند که اطلاعات کامل معرفی آنها تهیه شده است. امتیازی که هر یک از آثار حسام حمیدی در منظوم دارند، نمره و امتیازی است که مردم از یک تا ده به آنها داده‌اند. در واقع هر چقدر حسام حمیدی در آثار ارزشمندتری بازی کرده باشد، توانسته نمره‌ی بیشتری از سوی مردم بگیرد، در نتیجه سوابق کاری و بیوگرافی حسام حمیدی درخشان‌تر خواهد شد. مثلا اثری که در بیوگرافی حسام حمیدی بیشترین امتیاز را از مردم گرفته است، فیلم من دیوانه نیستم محسوب می‌شود.

منظوم