شیما  نیک‌پور

شیما نیک‌پور

شیما نیک‎پور، بازیگر تلویزیون و سینما، سال ۱۳۶۱ در شهر تهران متولد شد.

 

بیوگرافی نویسنده

توضیحات

شیما نیک‌پور بازیگر سینما و تلویزیون ایران است. از مهم‌ترین آثار شیما نیک‌پور می‌توان به بازیگری در سریال یادآوری، سریال آرام می گیریم و سریال دختران حوا اشاره کرد.

عکس های جدید شیما نیک پور

 

شیما نیک‌پور نخستین بار در تلویزیون حضور یافته و سال 1391 در سریال راستش را بگو به کارگردانی محمدرضا آهنج بازی کرده است. گرچه موفقیت این اثر نسبت به آثار شاخص بعدیش مانند سریال یادآوری، بیشتر نبود اما تجربه خوبی برای شیما نیک‌پور محسوب می‌شود و همکاری با هنرمندانی همچون دانیال عبادی، حسن پورشیرازی، مهدی سلوکی و امیرحسین مدرس را تجربه کرد.

شیما نیک‌پور در سال 1392 دوره‌ی پرتلاشی را در عرصه سینما و تلویزیون گذراند و در اثر مهمی بازی کرده است. اثر مهم شیما نیک‌پور در این سال، بازیگری در سریال یادآوری به کارگردانی حجت قاسم زاده اصل محسوب می‌شود.

بیوگرافی شیما نیک پور جذابترین بازیگر سینمای ایران

 

شاید یکی از مهم‌ترین بخش‌های بیوگرافی شیما نیک‌پور بازی در سریال یادآوری بوده است. شیما نیک‌پور سال 1392 سریال یادآوری نقش مهمی بازی کرده است که توانست با مهارت خود، آن نقش و همچنین خودش را میان مخاطبان تلویزیون مطرح کند. او در این سریال با حجت قاسم زاده اصل همکاری داشته است. شیما نیک‌پور توانست با بازی در سریال یادآوری تجربه بازیگری موفقی برای خود رقم بزند و همکاری در کنار بازیگرانی نظیر فرخ نعمتی، ثریا قاسمی، پرویز پورحسینی و فرهاد قائمیان بر تجارب او افزود.

شیما نیک‌پور علاوه‌بر سریال یادآوری، سال 1395 در سریال آرام می گیریم نیز بازی کرده است. شیما نیک‌پور این‌بار با روح الله سهرابی یعنی کارگردان سریال آرام می گیریم و هنرمندانی چون آتیلا پسیانی، حمیدرضا هدایتی، هوشنگ توکلی و لعیا زنگنه همکاری داشت.

در این سال‌ها شیما نیک‌پور با هنرمندان بسیاری تجربه‌ی کار داشته است اما جالب است بدانید که در میان بازیگران ثریا قاسمی با 3 مرتبه، آتیلا پسیانی با 2 مرتبه، لعیا زنگنه با 2 مرتبه، لیلا اوتادی با 2 مرتبه و رضا آحادی با 2 مرتبه بیشترین همکاری را با شیما نیک‌پور داشته‌اند.

شیما نیک‌ پور؛ بازیگر ایرانی - مجله شانس

 

یکی از ویژگی‌های حرفه‌ای بیوگرافی شیما نیک‌پور آن هست که در مدت زمان بازیگری خود، هم در تلویزیون و هم در سینما بازی کرده است. شیما نیک‌پور را باید بیشتر بازیگر تلویزیون بدانیم چرا که 80% آثار وی تلویزیونی و 20% آثارش سینمایی است. در واقع شیما نیک‌پور از مجموع 5 اثری که در کارنامه دارد، در 4 اثر در تلویزیون با نام سریال آرام می گیریم، سریال یادآوری، سریال راستش را بگو و سریال دختران حوا نام‌های و در 1 اثر در سینما با نام فیلم کلاف بازی کرده است.

در بیوگرافی شیما نیک‌پور آثار مهمی وجود دارد. اگر می‌خواهید با بیوگرافی شیما نیک‌پور و زندگی حرفه‌ای و آثار او بیشتر آشنا شوید، حتما به صفحه هر یک از آثار شیما نیک‌پور در منظوم سر بزنید. همه 5 اثر مهم شیما نیک‌پور در منظوم یک پروفایل اختصاصی دارند که اطلاعات کامل معرفی آنها تهیه شده است. امتیازی که هر یک از آثار شیما نیک‌پور در منظوم دارند، نمره و امتیازی است که مردم از یک تا ده به آنها داده‌اند. در واقع هر چقدر شیما نیک‌پور در آثار ارزشمندتری بازی کرده باشد، توانسته نمره‌ی بیشتری از سوی مردم بگیرد، در نتیجه سوابق کاری و بیوگرافی شیما نیک‌پور درخشان‌تر خواهد شد. مثلا اثری که در بیوگرافی شیما نیک‌پور بیشترین امتیاز را از مردم گرفته است، سریال یادآوری محسوب می‌شود و اثری که در بیوگرافی شیما نیک‌پور کمترین امتیاز را گرفته است، فیلم کلاف محسوب می‌شود.

منظوم