زین العابدین  تقی پور

زین العابدین تقی پور

زین العابدین تقی پور مجری تلویزیون و بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون ایرانی در تهران متولد شد. هنوز اطلاعاتی از تاریخ تولد، مدارک تحصیلی و خانواده وی منتشر نشده است .

 

بیوگرافی نویسنده

توضیحات

سوابق بازیگری تا مجریگری

تقی پور برای اولین بار به طور حرفه ای در سال ۹۷ با فیلم “منطقه پرواز ممنوع” به کارگردانی امیر داساگر جلوی دوربین رفت. این فیلم که برای کودک و نوجوان ساخته شده، داستان سه نوجوان در حین آماده‌ شدن برای مسابقه ساخت پهپاد، با پیدا شدن یک یوزپلنگ در حوالی محل زندگی‌شان، وارد مسائل و درگیری‌های مختلف و مهیجی می‌شوند.

بیوگرافی زین العابدین تقی پور

او هم اکنون با بازی در نقش “سعید” در سریال “وضعیت زرد” به کارگردانی مجید رستگار به اوج شهرت رسیده است. سعید در این سریال دانشمند هسته ای است که از کارش اخراج شده و اتفاقاتی برای او رخ می دهد. این مجموعه اولین تجربه سریالی وی است و البته اولین تجربه کمدی او هم محسوب می شود.

گفتنی است تقی پور همچنین سابقه اجرا هم دارد و مجری برنامه مهمات بوده است. این برنامه به دفاع مقدس از جنبه‌های گوناگون سیاسی، اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی از نظر نسل چهارم انقلاب می پرداخت و رویکردی تحلیلی داشت.

ازدواج و همسر زین العابدین تقی پور

در حال حاضر از وضعیت تاهل زین العابدین، اطلاعات دقیقی در دسترس نیست.

زین العابدین تقی پور

صفحه رسمی اینستاگرام

صفحه رسمی این بازیگر با نشانی taze0000 در شبکه اجتماعی اینستاگرام است. هم اکنون شما میتوانید تصاویر و عکس های شخصی و فعالیت های او بیشتر آشنا شوید.

منبع: حرف تازه