فرهاد  نجفی

فرهاد نجفی

فرهاد نجفی، کارگردان، نویسنده و تهیه کننده سینما و تلویزیون است

 

بیوگرافی نویسنده

توضیحات

فرهاد نجفی کارگردان سینما و تلویزیون ایران است. از مهم‌ترین آثار فرهاد نجفی می‌توان به کارگردانی سریال آسپرین، سریال ماتادور و فیلم حرکت اول اشاره کرد.

بیوگرافی فرهاد نجفی کارگردان و تهیه کننده سریال نمایش خانگی آسپرین

 

فرهاد نجفی کار حرفه‌ای خود را از سینما آغاز کرد و سال 1387 در فیلم حرکت اول به عنوان کارگردان فعالیت داشته است. گرچه موفقیت این اثر نسبت به آثار شاخص بعدیش مانند سریال آسپرین، بیشتر نبود اما تجربه خوبی برای فرهاد نجفی محسوب می‌شود و همکاری با هنرمندانی همچون علیرضا رجایی‌مقدم، الناز شاکردوست، لیلا اوتادی و پوریا پورسرخ را تجربه کرد.

نجفی: "بعد از تو" یک درام اجتماعی و عاشقانه است

 

فرهاد نجفی در سال 1395 دوره‌ی پرتلاشی را در عرصه سینما و تلویزیون گذراند و در تولید اثر مهمی حضور داشته است. اثر مهم فرهاد نجفی در این سال، فعالیت در سریال آسپرین به عنوان کارگردان محسوب می‌شود.

شاید یکی از مهم‌ترین بخش‌های بیوگرافی فرهاد نجفی فعالیت در سریال آسپرین بوده است. فرهاد نجفی سال 1395 سریال آسپرین را کارگردانی کرد که توانست خود را میان اهالی فضای تلویزیون مطرح کند. از فرهاد نجفی نقل قول شده است که برای کارگردانی در سریال آسپرین و همکاریش با عوامل و بازیگران اعلام رضایت کرده است. فرهاد نجفی توانست با فعالیت در سریال آسپرین تجربه حرفه‌ای موفقی برای خود رقم بزند و همکاری در کنار بازیگرانی نظیر علیرام نورایی، مجید صالحی، همایون ارشادی و فرخ نعمتی توانست سطح کاری او را متحول کند.

فرهاد نجفی علاوه‌بر سریال آسپرین، سال 1392 سریال ماتادور را کارگردانی کرده است. فرهاد نجفی این‌بار با هنرمندانی چون علیرام نورایی، شقایق فراهانی، پولاد کیمیایی و تیرداد کیایی همکاری داشت.

فرهاد نجفی - عکس ها و تصاویر، بیوگرافی و زندگی نامه | منظوم

 

با اینکه فرهاد نجفی را بیشتر بعنوان کارگردان می‌شناسیم، اما در حرفه‌های دیگر نیز فعال بوده است. فرهاد نجفی علاوه‌بر کارگردان به‌عنوان نویسنده، تهیه کننده، طراح صحنه، تدوینگر و بازیگر نیز در سینما و تلویزیون فعالیت داشته است. مهم‌ترین آثار فرهاد نجفی در حرفه‌ی نویسنده، فیلم نسکافه، سریال آسپرین، فیلم چارسو و فیلم حرکت اول است. مهم‌ترین اثر فرهاد نجفی در حرفه‌ی تهیه کننده، سریال آسپرین است. مهم‌ترین اثر فرهاد نجفی در حرفه‌ی طراح صحنه، فیلم چارسو است. مهم‌ترین اثر فرهاد نجفی در حرفه‌ی تدوینگر، فیلم حرکت اول است. مهم‌ترین اثر فرهاد نجفی در حرفه‌ی بازیگر، فیلم شب یلدا است.

یکی از ویژگی‌های حرفه‌ای بیوگرافی فرهاد نجفی آن هست که در مدت زمان فعالیت خود، هم در تلویزیون و هم در سینما حضور داشته است. فرهاد نجفی را باید بیشتر کارگردان سینما بدانیم چرا که 60% آثار وی سینمایی و 40% آثارش تلویزیونی است. در واقع فرهاد نجفی از مجموع 5 اثری که در کارنامه دارد، در 3 اثر در سینما با نام‌های فیلم نسکافه، فیلم چارسو و فیلم حرکت اول فعالیت داشته و در 2 اثر در تلویزیون با نام‌های سریال آسپرین و سریال ماتادور فعالیت داشته است.

اینستاگرام فرهاد نجفی یکی از راه‌های ارتباطی او با مخاطبانش است. فرهاد نجفی در اینستاگرام بیش از 40،336 نفر دنبال‌کننده دارد و بیش از 575 نفر را دنبال می‌کند. همچنین فرهاد نجفی تاکنون در اینستاگرام بیش از 659 پست بارگذاری کرده است. فرهاد نجفی فعالیت خود در اینستاگرام را از تاریخ 1392/01/24 شروع کرده است و تاکنون برای اولین پست او بیش از 219 لایک و 21 نظر ثبت شده است. شاید جالب باشد بدانید که پرلایک‌ترین یا همان محبوب‌ترین پست اینستاگرامی فرهاد نجفی تاکنون بیش از 6،609 لایک خورده است، همچنین برای پرکامنت‌ترین یا همان پربحث‌ترین پست اینستاگرامی فرهاد نجفی تاکنون بیش از 741 نظر ثبت شده است.

در بیوگرافی فرهاد نجفی آثار مهمی وجود دارد. اگر می‌خواهید با بیوگرافی فرهاد نجفی و زندگی حرفه‌ای و آثار او بیشتر آشنا شوید، حتما به صفحه هر یک از آثار فرهاد نجفی در منظوم سر بزنید. همه 5 اثر مهم فرهاد نجفی در منظوم یک پروفایل اختصاصی دارند که اطلاعات کامل معرفی آنها تهیه شده است. امتیازی که هر یک از آثار فرهاد نجفی در منظوم دارند، نمره و امتیازی است که مردم از یک تا ده به آنها داده‌اند. در واقع هر چقدر فرهاد نجفی در آثار ارزشمندتری فعالیت کرده باشد، توانسته نمره‌ی بیشتری از سوی مردم بگیرد، در نتیجه سوابق کاری و بیوگرافی فرهاد نجفی درخشان‌تر خواهد شد. مثلا اثری که در بیوگرافی فرهاد نجفی بیشترین امتیاز را از مردم گرفته است، سریال آسپرین محسوب می‌شود و اثری که در بیوگرافی فرهاد نجفی کمترین امتیاز را گرفته است، فیلم نسکافه محسوب می‌شود.

منظوم