نجات‌  علیمرادی

نجات‌ علیمرادی

نجات‌ علیمرادی، بازیگر سینما و تلویزیون، در آثاری همچون سریال شبکه نمایش خانگی «شهرزاد 1»، فیلم سینمایی «اخراجی‌ها» و سریال تلویزیونی «کت جادویی» فعالیت داشته است

 

بیوگرافی نویسنده

توضیحات

نجات‌ علیمرادی نخستین بار در سینما حضور یافته و سال 1374 در فیلم قانون به کارگردانی فرامرز قریبیان بازی کرده است. گرچه موفقیت این اثر نسبت به آثار شاخص بعدیش مانند سریال شهرزاد 1، بیشتر نبود اما تجربه خوبی برای نجات‌ علیمرادی محسوب می‌شود و همکاری با هنرمندانی همچون فرامرز قریبیان، عبدالرضا اکبری، جمشید جهان‌زاده و منوچهر حامدی را تجربه کرد.

نجات‌ علیمرادی در سال 1394 دوره‌ی پرتلاشی را در عرصه سینما و تلویزیون گذراند و در اثر مهمی بازی کرده است. اثر مهم نجات‌ علیمرادی در این سال، بازیگری در سریال شهرزاد 1 به کارگردانی حسن فتحی محسوب می‌شود.

شاید یکی از مهم‌ترین بخش‌های بیوگرافی نجات‌ علیمرادی بازی در سریال شهرزاد 1 بوده است. نجات‌ علیمرادی سال 1394 سریال شهرزاد 1 نقش مهمی بازی کرده است که توانست با مهارت خود، آن نقش و همچنین خودش را میان مخاطبان تلویزیون مطرح کند. او در این سریال با حسن فتحی همکاری داشته است. نجات‌ علیمرادی توانست با بازی در سریال شهرزاد 1 تجربه بازیگری موفقی برای خود رقم بزند و همکاری در کنار بازیگرانی نظیر علی نصیریان، ترانه علیدوستی، سید شهاب حسینی و مصطفی زمانی بر تجارب او افزود.

نجات‌ علیمرادی علاوه‌بر سریال شهرزاد 1، سال 1378 در سریال کت جادویی نیز بازی کرده است. نجات‌ علیمرادی این‌بار با محمدحسین لطیفی یعنی کارگردان سریال کت جادویی و هنرمندانی چون رامبد جوان، بهزاد فراهانی، آتنه فقیه‌نصیری و جمشید اسماعیل‌خانی همکاری داشت.

در این سال‌ها نجات‌ علیمرادی با هنرمندان بسیاری تجربه‌ی کار داشته است اما جالب است بدانید که در میان بازیگران میرمحمد تجدد با 3 مرتبه، بهروز پیروزیان با 3 مرتبه، رضا راد با 3 مرتبه، جمشید اسماعیل‌خانی با 2 مرتبه و رفیع مددکار با 2 مرتبه بیشترین همکاری را با نجات‌ علیمرادی داشته‌اند.

یکی از ویژگی‌های حرفه‌ای بیوگرافی نجات‌ علیمرادی آن هست که در مدت زمان بازیگری خود، هم در تلویزیون و هم در سینما بازی کرده است. نجات‌ علیمرادی را باید بیشتر بازیگر سینما بدانیم چرا که 81% آثار وی سینمایی و 19% آثارش تلویزیونی است. در واقع نجات‌ علیمرادی از مجموع 11 اثری که در کارنامه دارد، در 9 اثر در سینما با نام‌های فیلم اخراجی‌ها، فیلم شغال، فیلم لوکوموتیوران، فیلم دنیای وارونه، فیلم مهر مادری، فیلم بالاتر از خطر، فیلم نابخشوده، فیلم قانون و فیلم هفت گذرگاه به ایفای نقش پرداخته و در 2 اثر در تلویزیون با نام‌های سریال شهرزاد 1 و سریال کت جادویی بازی کرده است.

در بیوگرافی نجات‌ علیمرادی آثار مهمی وجود دارد. اگر می‌خواهید با بیوگرافی نجات‌ علیمرادی و زندگی حرفه‌ای و آثار او بیشتر آشنا شوید، حتما به صفحه هر یک از آثار نجات‌ علیمرادی در منظوم سر بزنید. همه 11 اثر مهم نجات‌ علیمرادی در منظوم یک پروفایل اختصاصی دارند که اطلاعات کامل معرفی آنها تهیه شده است. امتیازی که هر یک از آثار نجات‌ علیمرادی در منظوم دارند، نمره و امتیازی است که مردم از یک تا ده به آنها داده‌اند. در واقع هر چقدر نجات‌ علیمرادی در آثار ارزشمندتری بازی کرده باشد، توانسته نمره‌ی بیشتری از سوی مردم بگیرد، در نتیجه سوابق کاری و بیوگرافی نجات‌ علیمرادی درخشان‌تر خواهد شد. مثلا اثری که در بیوگرافی نجات‌ علیمرادی بیشترین امتیاز را از مردم گرفته است، سریال شهرزاد 1 محسوب می‌شود و اثری که در بیوگرافی نجات‌ علیمرادی کمترین امتیاز را گرفته است، فیلم لوکوموتیوران محسوب می‌شود.

منبع: منظوم