روشنک  سه قلعه‌گی

روشنک سه قلعه‌گی

روشنک سه قلعه‌گی بازیگر سینما و تلویزیون ایران است.

 

بیوگرافی نویسنده

توضیحات

روشنک سه قلعه‌گی بازیگر سینما و تلویزیون ایران است. از مهم‌ترین آثار روشنک سه قلعه‌گی می‌توان به بازیگری در فیلم امیر، فیلم تابستان طولانی اشاره کرد.

روشنک سه قلعگی - بیوگرافی روشنک سه قلعگی | مشخصات

 

روشنک سه قلعه‌گی نخستین بار در سینما حضور یافته و سال 1391 در فیلم تابستان طولانی به کارگردانی علی خزاعی‌فر بازی کرده است. گرچه موفقیت این اثر نسبت به آثار شاخص بعدیش مانند فیلم امیر، بیشتر نبود اما تجربه خوبی برای روشنک سه قلعه‌گی محسوب می‌شود و همکاری با هنرمندانی همچون حسین طاهری، کیوان صباغ و امیر حسین رفیعا را تجربه کرد.

روشنک سه قلعه‌گی - عکس ها و تصاویر، بیوگرافی و زندگی نامه | منظوم

 

روشنک سه قلعه‌گی در سال 1396 دوره‌ی پرتلاشی را در عرصه سینما و تلویزیون گذراند و در اثر مهمی بازی کرده است. اثر مهم روشنک سه قلعه‌گی در این سال، بازیگری در فیلم امیر به کارگردانی نیما اقلیما محسوب می‌شود.

شاید یکی از مهم‌ترین بخش‌های بیوگرافی روشنک سه قلعه‌گی بازی در فیلم امیر بوده است. روشنک سه قلعه‌گی سال 1396 فیلم امیر نقش مهمی بازی کرده است که توانست با مهارت خود، آن نقش و همچنین خودش را میان مخاطبان سینما مطرح کند. او در این فیلم با نیما اقلیما همکاری داشته است. روشنک سه قلعه‌گی توانست با بازی در فیلم امیر تجربه بازیگری موفقی برای خود رقم بزند و همکاری در کنار بازیگرانی نظیر میلاد کی‌مرام، سحر دولتشاهی، هادی کاظمی و بهدخت ولیان بر تجارب او افزود.

روشنک سه قلعه‌گی - عکس ها و تصاویر، بیوگرافی و زندگی نامه | منظوم

 

در بیوگرافی روشنک سه قلعه‌گی آثار مهمی وجود دارد. اگر می‌خواهید با بیوگرافی روشنک سه قلعه‌گی و زندگی حرفه‌ای و آثار او بیشتر آشنا شوید، حتما به صفحه هر یک از آثار روشنک سه قلعه‌گی در منظوم سر بزنید. همه 2 اثر مهم روشنک سه قلعه‌گی در منظوم یک پروفایل اختصاصی دارند که اطلاعات کامل معرفی آنها تهیه شده است. امتیازی که هر یک از آثار روشنک سه قلعه‌گی در منظوم دارند، نمره و امتیازی است که مردم از یک تا ده به آنها داده‌اند. در واقع هر چقدر روشنک سه قلعه‌گی در آثار ارزشمندتری بازی کرده باشد، توانسته نمره‌ی بیشتری از سوی مردم بگیرد، در نتیجه سوابق کاری و بیوگرافی روشنک سه قلعه‌گی درخشان‌تر خواهد شد. مثلا اثری که در بیوگرافی روشنک سه قلعه‌گی بیشترین امتیاز را از مردم گرفته است، فیلم امیر محسوب می‌شود و اثری که در بیوگرافی روشنک سه قلعه‌گی کمترین امتیاز را گرفته است، فیلم تابستان طولانی محسوب می‌شود.

منظوم