میثاق  زارع

میثاق زارع

میثاق زارع، بازیگر سینما و تلویزیون است

 

بیوگرافی نویسنده

توضیحات

میثاق زارع بازیگر سینما و تلویزیون ایران است. از مهم‌ترین آثار میثاق زارع می‌توان به بازیگری در فیلم عصبانی نیستم، فیلم اعترافات ذهن خطرناک من و سریال بی گناهان اشاره کرد.

میثاق زارع - عکس ها و تصاویر، بیوگرافی و زندگی نامه | منظوم

 

میثاق زارع نخستین بار در تلویزیون حضور یافته و سال 1387 در سریال بی گناهان به کارگردانی احمد امینی بازی کرده است. گرچه موفقیت این اثر نسبت به آثار شاخص بعدیش مانند فیلم عصبانی نیستم، بیشتر نبود اما تجربه خوبی برای میثاق زارع محسوب می‌شود و همکاری با هنرمندانی همچون داریوش فرهنگ، فریبا کوثری، مسعود کرامتی و مهدی پاکدل را تجربه کرد.

میثاق زارع در سال 1392 دوره‌ی پرتلاشی را در عرصه سینما و تلویزیون گذراند و در آثار مهمی بازی کرده است. او در این سال با بازی در 2 فیلم مهم سینما خود را به مردم معرفی کرد. آثار مهم میثاق زارع در این سال، بازیگری در فیلم همه چیز برای فروش به کارگردانی امیر ثقفی و فیلم عصبانی نیستم به کارگردانی رضا درمیشیان محسوب می‌شود.

بیوگرافی میثاق زارع | فیلسین

 

شاید یکی از مهم‌ترین بخش‌های بیوگرافی میثاق زارع بازی در فیلم عصبانی نیستم بوده است. میثاق زارع سال 1392 فیلم عصبانی نیستم نقش مهمی بازی کرده است که توانست با مهارت خود، آن نقش و همچنین خودش را میان مخاطبان سینما مطرح کند. او در این فیلم با رضا درمیشیان همکاری داشته است. میثاق زارع توانست با بازی در فیلم عصبانی نیستم تجربه بازیگری موفقی برای خود رقم بزند و همکاری در کنار بازیگرانی نظیر باران کوثری، نوید محمدزاده، رضا بهبودی و محمد کارت بر تجارب او افزود.

میثاق زارع علاوه‌بر فیلم عصبانی نیستم، سال 1393 در فیلم اعترافات ذهن خطرناک من نیز بازی کرده است. میثاق زارع این‌بار با هومن سیدی یعنی کارگردان فیلم اعترافات ذهن خطرناک من و هنرمندانی چون نگار جواهریان، میترا حجار، رویا نونهالی و امیر جعفری همکاری داشت.

در این سال‌ها میثاق زارع با هنرمندان بسیاری تجربه‌ی کار داشته است اما جالب است بدانید که در میان بازیگران سودابه بیضایی با 2 مرتبه بیشترین همکاری را با میثاق زارع داشته است.

یکی از ویژگی‌های حرفه‌ای بیوگرافی میثاق زارع آن هست که در مدت زمان بازیگری خود، هم در تلویزیون و هم در سینما بازی کرده است. میثاق زارع را باید بیشتر بازیگر سینما بدانیم چرا که 87% آثار وی سینمایی و 13% آثارش تلویزیونی است. در واقع میثاق زارع از مجموع 8 اثری که در کارنامه دارد، در 7 اثر در سینما با نام‌های فیلم اعتراف، فیلم لرد، فیلم جاودانگی، فیلم اعترافات ذهن خطرناک من، فیلم همه چیز برای فروش، فیلم عصبانی نیستم و فیلم تاکسی نارنجی به ایفای نقش پرداخته و در 1 اثر در تلویزیون با نام سریال بی گناهان بازی کرده است.

میثاق زارع | بیوگرافی + عکس‌ها و فیلم‌ها | سلام‌سینما

 

اینستاگرام میثاق زارع یکی از راه‌های ارتباطی او با مخاطبانش است. میثاق زارع در اینستاگرام بیش از 7،186 نفر دنبال‌کننده دارد و بیش از 871 نفر را دنبال می‌کند. همچنین میثاق زارع تاکنون در اینستاگرام بیش از 1،450 پست بارگذاری کرده است. میثاق زارع فعالیت خود در اینستاگرام را از تاریخ 1392/06/31 شروع کرده است و تاکنون برای اولین پست او بیش از 53 لایک و 3 نظر ثبت شده است. شاید جالب باشد بدانید که پرلایک‌ترین یا همان محبوب‌ترین پست اینستاگرامی میثاق زارع تاکنون بیش از 4،837 لایک خورده است، همچنین برای پرکامنت‌ترین یا همان پربحث‌ترین پست اینستاگرامی میثاق زارع تاکنون بیش از 352 نظر ثبت شده است.

در بیوگرافی میثاق زارع آثار مهمی وجود دارد. اگر می‌خواهید با بیوگرافی میثاق زارع و زندگی حرفه‌ای و آثار او بیشتر آشنا شوید، حتما به صفحه هر یک از آثار میثاق زارع در منظوم سر بزنید. همه 8 اثر مهم میثاق زارع در منظوم یک پروفایل اختصاصی دارند که اطلاعات کامل معرفی آنها تهیه شده است. امتیازی که هر یک از آثار میثاق زارع در منظوم دارند، نمره و امتیازی است که مردم از یک تا ده به آنها داده‌اند. در واقع هر چقدر میثاق زارع در آثار ارزشمندتری بازی کرده باشد، توانسته نمره‌ی بیشتری از سوی مردم بگیرد، در نتیجه سوابق کاری و بیوگرافی میثاق زارع درخشان‌تر خواهد شد. مثلا اثری که در بیوگرافی میثاق زارع بیشترین امتیاز را از مردم گرفته است، فیلم عصبانی نیستم محسوب می‌شود و اثری که در بیوگرافی میثاق زارع کمترین امتیاز را گرفته است، فیلم لرد محسوب می‌شود.

منظوم