امیر  حامد

امیر حامد

امیر حامد، بازیگر سینما و تلویزیون است

 

بیوگرافی نویسنده

توضیحات

امیر حامد بازیگر سینما و تلویزیون ایران است. از مهم‌ترین آثار امیر حامد می‌توان به بازیگری در سریال زندگی از نو اشاره کرد.

نگاه ایران - بسیاری از استعدادهای تئاتر گیلان در شبکه باران هدر رفتند /  فیلمنامه جدایی نادر از سیمین هم اگر به شبکه باران فرستاده می شد به طور حتم  آن را

 

امیر حامد در سال 1396 دوره‌ی پرتلاشی را در عرصه سینما و تلویزیون گذراند و در اثر مهمی بازی کرده است. اثر مهم امیر حامد در این سال، بازیگری در سریال زندگی از نو به کارگردانی علی‌محمد قاسمی محسوب می‌شود.

شاید یکی از مهم‌ترین بخش‌های بیوگرافی امیر حامد بازی در سریال زندگی از نو بوده است. امیر حامد کار حرفه‌ای خود را از تلویزیون آغاز کرده و سال 1396 سریال زندگی از نو نقش مهمی بازی کرده است که توانست با مهارت خود، آن نقش و همچنین خودش را میان مخاطبان تلویزیون مطرح کند. او در این سریال با علی‌محمد قاسمی همکاری داشته است. امیر حامد توانست با بازی در سریال زندگی از نو تجربه بازیگری موفقی برای خود رقم بزند و همکاری در کنار بازیگرانی نظیر علی انصاریان، کمند امیرسلیمانی، امیرحسین صدیق و مینا جعفرزاده بر تجارب او افزود.

امیر حامد | بیوگرافی + عکس‌ها و فیلم‌ها | سلام‌سینما

 

در بیوگرافی امیر حامد آثار مهمی وجود دارد. اگر می‌خواهید با بیوگرافی امیر حامد و زندگی حرفه‌ای و آثار او بیشتر آشنا شوید، حتما به صفحه هر یک از آثار امیر حامد در منظوم سر بزنید. همه 1 اثر مهم امیر حامد در منظوم یک پروفایل اختصاصی دارند که اطلاعات کامل معرفی آنها تهیه شده است. امتیازی که هر یک از آثار امیر حامد در منظوم دارند، نمره و امتیازی است که مردم از یک تا ده به آنها داده‌اند. در واقع هر چقدر امیر حامد در آثار ارزشمندتری بازی کرده باشد، توانسته نمره‌ی بیشتری از سوی مردم بگیرد، در نتیجه سوابق کاری و بیوگرافی امیر حامد درخشان‌تر خواهد شد. مثلا اثری که در بیوگرافی امیر حامد بیشترین امتیاز را از مردم گرفته است، سریال زندگی از نو محسوب می‌شود.

منظوم