معصومه  بیگی

معصومه بیگی

معصومه بیگی، بازیگر سینما و تلویزیون است

 

بیوگرافی نویسنده

توضیحات

معصومه بیگی بازیگر سینما و تلویزیون ایران است. از مهم‌ترین آثار معصومه بیگی می‌توان به بازیگری در سریال شهرزاد 2، سریال شهرزاد 3 اشاره کرد.

تیوال | معصومه بیگی

 

معصومه بیگی در سال 1395 دوره‌ی پرتلاشی را در عرصه سینما و تلویزیون گذراند و در اثر مهمی بازی کرده است. اثر مهم معصومه بیگی در این سال، بازیگری در سریال شهرزاد 2 به کارگردانی حسن فتحی محسوب می‌شود.

شاید یکی از مهم‌ترین بخش‌های بیوگرافی معصومه بیگی بازی در سریال شهرزاد 2 بوده است. معصومه بیگی سال 1395 سریال شهرزاد 2 نقش مهمی بازی کرده است که توانست با مهارت خود، آن نقش و همچنین خودش را میان مخاطبان تلویزیون مطرح کند. او در این سریال با حسن فتحی همکاری داشته است. معصومه بیگی توانست با بازی در سریال شهرزاد 2 تجربه بازیگری موفقی برای خود رقم بزند و همکاری در کنار بازیگرانی نظیر ترانه علیدوستی، سید شهاب حسینی، مصطفی زمانی و پریناز ایزدیار بر تجارب او افزود.

عکس‌های پشت صحنه فیلم کوتاه «کلینر» فیدان | وب‌سایت تخصصی فیلم کوتاه

 

معصومه بیگی علاوه‌بر سریال شهرزاد 2، سال 1396 در سریال شهرزاد 3 نیز بازی کرده است. معصومه بیگی این‌بار با حسن فتحی یعنی کارگردان سریال شهرزاد 3 و هنرمندانی چون ترانه علیدوستی، سید شهاب حسینی، مصطفی زمانی و پریناز ایزدیار همکاری داشت.

در این سال‌ها معصومه بیگی با هنرمندان بسیاری تجربه‌ی کار داشته است اما جالب است بدانید که در میان بازیگران سیامک حلمی با 2 مرتبه، شهاب اشکان با 2 مرتبه، سهیلا رضوی با 2 مرتبه، سام نوری با 2 مرتبه و محسن مروی با 2 مرتبه بیشترین همکاری را با معصومه بیگی داشته‌اند.

عکس بازیگران ایرانی تابستان 96 + بیوگرافی و خانواده

 

در بیوگرافی معصومه بیگی آثار مهمی وجود دارد. اگر می‌خواهید با بیوگرافی معصومه بیگی و زندگی حرفه‌ای و آثار او بیشتر آشنا شوید، حتما به صفحه هر یک از آثار معصومه بیگی در منظوم سر بزنید. همه 0 اثر مهم معصومه بیگی در منظوم یک پروفایل اختصاصی دارند که اطلاعات کامل معرفی آنها تهیه شده است. امتیازی که هر یک از آثار معصومه بیگی در منظوم دارند، نمره و امتیازی است که مردم از یک تا ده به آنها داده‌اند. در واقع هر چقدر معصومه بیگی در آثار ارزشمندتری بازی کرده باشد، توانسته نمره‌ی بیشتری از سوی مردم بگیرد، در نتیجه سوابق کاری و بیوگرافی معصومه بیگی درخشان‌تر خواهد شد. مثلا اثری که در بیوگرافی معصومه بیگی بیشترین امتیاز را از مردم گرفته است، سریال شهرزاد 2 محسوب می‌شود.

منظوم