فریبا خادمی

فریبا خادمی

فریبا خادمی، بازیگر سینما و تلویزیون است

 

بیوگرافی نویسنده

توضیحات

فریبا خادمی بازیگر سینما و تلویزیون ایران است. از مهم‌ترین آثار فریبا خادمی می‌توان به بازیگری در سریال ساختمان ۸۵، سریال سال‌های مشروطه و فیلم نغمه اشاره کرد.

فریبا خادمی - سکانس

 

فریبا خادمی نخستین بار در سینما حضور یافته و سال 1380 در فیلم نغمه به کارگردانی ابوالقاسم طالبی بازی کرده است. گرچه موفقیت این اثر نسبت به آثار شاخص بعدیش مانند سریال ساختمان ۸۵، بیشتر نبود اما تجربه خوبی برای فریبا خادمی محسوب می‌شود و همکاری با هنرمندانی همچون حسین یاری، حمیرا ریاضی، فقیهه سلطانی و مهتاج نجومی را تجربه کرد.

فریبا خادمی در سال 1389 دوره‌ی پرتلاشی را در عرصه سینما و تلویزیون گذراند و در اثر مهمی بازی کرده است. اثر مهم فریبا خادمی در این سال، بازیگری در سریال ساختمان ۸۵ به کارگردانی مهدی فخیم‌زاده محسوب می‌شود.

تیوال | فریبا خادمی

 

شاید یکی از مهم‌ترین بخش‌های بیوگرافی فریبا خادمی بازی در سریال ساختمان ۸۵ بوده است. فریبا خادمی سال 1389 سریال ساختمان ۸۵ نقش مهمی بازی کرده است که توانست با مهارت خود، آن نقش و همچنین خودش را میان مخاطبان تلویزیون مطرح کند. او در این سریال با مهدی فخیم‌زاده همکاری داشته است. فریبا خادمی توانست با بازی در سریال ساختمان ۸۵ تجربه بازیگری موفقی برای خود رقم بزند و همکاری در کنار بازیگرانی نظیر مهدی فخیم‌زاده، محمود‌ پاک‌نیت، رویا نونهالی و انوشیروان فاطمی بر تجارب او افزود.

فیلم های فریبا خادمی + بیوگرافی

 

فریبا خادمی علاوه‌بر سریال ساختمان ۸۵، سال 1388 در سریال سال‌های مشروطه نیز بازی کرده است. فریبا خادمی این‌بار با محمدرضا ورزی یعنی کارگردان سریال سال‌های مشروطه و هنرمندانی چون رضا رویگری، ایرج راد، محمدرضا شریفی‌نیا و سید حسام نواب‌صفوی همکاری داشت.

در این سال‌ها فریبا خادمی با هنرمندان بسیاری تجربه‌ی کار داشته است اما جالب است بدانید که در میان بازیگران نسرین خسروان اصفهانی با 2 مرتبه، سید جواد زیتونی با 2 مرتبه و اکبر عبدی با 2 مرتبه بیشترین همکاری را با فریبا خادمی داشته‌اند.

یکی از ویژگی‌های حرفه‌ای بیوگرافی فریبا خادمی آن هست که در مدت زمان بازیگری خود، هم در تلویزیون و هم در سینما بازی کرده است. فریبا خادمی را باید بیشتر بازیگر سینما بدانیم چرا که 71% آثار وی سینمایی و 29% آثارش تلویزیونی است. در واقع فریبا خادمی از مجموع 7 اثری که در کارنامه دارد، در 5 اثر در سینما با نام‌های فیلم حراج، فیلم گوشواره، فیلم مسیح، فیلم ابجد و فیلم نغمه به ایفای نقش پرداخته و در 2 اثر در تلویزیون با نام‌های سریال ساختمان ۸۵ و سریال سال‌های مشروطه بازی کرده است.

بازیگر سینما و تئاتر از شعرهای عرفانی‌اش گفت | فرهیختگان آنلاین

 

در بیوگرافی فریبا خادمی آثار مهمی وجود دارد. اگر می‌خواهید با بیوگرافی فریبا خادمی و زندگی حرفه‌ای و آثار او بیشتر آشنا شوید، حتما به صفحه هر یک از آثار فریبا خادمی در منظوم سر بزنید. همه 7 اثر مهم فریبا خادمی در منظوم یک پروفایل اختصاصی دارند که اطلاعات کامل معرفی آنها تهیه شده است. امتیازی که هر یک از آثار فریبا خادمی در منظوم دارند، نمره و امتیازی است که مردم از یک تا ده به آنها داده‌اند. در واقع هر چقدر فریبا خادمی در آثار ارزشمندتری بازی کرده باشد، توانسته نمره‌ی بیشتری از سوی مردم بگیرد، در نتیجه سوابق کاری و بیوگرافی فریبا خادمی درخشان‌تر خواهد شد. مثلا اثری که در بیوگرافی فریبا خادمی بیشترین امتیاز را از مردم گرفته است، سریال ساختمان ۸۵ محسوب می‌شود و اثری که در بیوگرافی فریبا خادمی کمترین امتیاز را گرفته است، فیلم حراج محسوب می‌شود.

منظوم