جواد  خواجوی

جواد خواجوی

متولد : 1371-03-19

جواد خواجوی چهره اینستاگرامی است که دانشجوی انصرافی رشته سینماست، صداگذاری او روی کلیپ ها به شدت وی را محبوب کرده است، بجز اینکار بازیگر تئاتر می باشد و با خندوانه نیز همکاری داشته است.

 

بیوگرافی نویسنده

مدرک تحصیلی

دیپلم

سوابق کاری

  • سریال سرباز

  •  سریال نوروز رنگی

  • خندوانه

  • دیرین دیرین

  • ساعت چنده

 

 

 

توضیحات

 

جواد خواجوی متولد خرداد 1371 در مشهد، چهره اینستاگرامی است.

در این مطلب بیوگرافی جواد خواجوی را می خوانید.

مادرم تهرانی است و پدرم هم اهل یکی از شهرستان‌ های اطراف مشهد است خودم هم در مشهد بزرگ شدم. در حال حاضر در مشهد و تهران در رفت و آمد هستم.

او با صداگذاری روی کلیپ های مختلف از جمله کلیپ حیوانات و اکثرا هم با لهجه مشهدی توانست طرفداران زیادی را به سمت اینستاگرام خود جذب کند .

شهرت جواد خواجوی ، کار را به جایی رسانده که او اکنون مدیر برنامه هم دارد .

این هنرمند اینستاگرامی تمام کارها و امور مربوط به کلیپ هایش از متن گرفته تا صدا گذاری ها را خودش انجام داده و پس از نظرخواهی از دوستان هنرمندش آن ها را روی پیج خود آپلود می کند .

می گوید که از ابزارهای خیلی خاص و متفاوتی استفاده نمی کند و تنها وسیله ی مورد نیاز او یک گوشی و اینترنتِ کافی است 

او علت این کارش را شاد کردن هوادارانش برای چند لحظه و همینطور آشنا شدن با گویش و کلمات مشهدی عنوان کرده است .

جواد خواجوی علاوه بر این به برگزاری نمایش های طنز برای همشهریان خود در مشهد نیز می پردازد .

شروع فعالیت هنری

فعالیت هنری خود را با تئاتر بعنوان نویسنده و کارگردان شروع کرد و یک دوره ای نیز از نویسندگان دیرین دیرین بود که بعد از رفتن به سربازی از این فضا تا مدت ها دور بود.

جواد خواجوی

شهرت با اینستاگرام

فعالیت جدی او با صداگذاری کلیپ ها از آبان سال 96 شروع شد و کم کم صفحه شخصی او میزبان ده ها هزار نفر از طرفدارانش شد تا جایی که کمتر از یکسال او بیش از 850 هزار فالوور رسید.

ورود به خندوانه

جذابیت صداگذاری اش موجب شد از طرف خندوانه برای همکاری دعوت شود، به این ترتیب او با عقد قراردادی چندین کلیپ فوتبالی در جام جهانی 2018 برای این برنامه صداگذاری کرد.

درآمد و بادیگارد

او حالا با نزدیک به یک میلیون فالوور، اسپانسرهای خوبی برای ویدیو کلیپ هایش پیدا کرده و درآمد میلیونی دارد، حتی مدتی شایعه شده بود، وی با بادیگار رفت و آمد می کند.

سریال سرباز

جواد خواجوی در سریال ماه رمضال 1399 شبکه سه که با اسم (سرباز) پخش شد یک نقش فرعی داشت ولی نقشش طوری بود که دیده شد و موجب شد که بیشتر به شهرت برسد .

منابع: فتوکده ، دلگرام ، نورگرام