مرتضی  تقی زاده

مرتضی تقی زاده

متولد : 1360-05-06

مرتضی تقی زاده بازیگر جوان و آینده دار کشورمان برادر مصطفی تقی زاده کارگردان جوان سریال حرفه ای می باشد که در سریال برادرش نقش سینا را بر عهده داشته است.

 

بیوگرافی نویسنده

توضیحات

بیوگرافی مرتضی تقی زاده

مرتضی تقی زاده بازیگر جوان کشورمان متولد دهه ۶۰ است که فعالیت هنری اش را از سال ۱۳۹۵ آغاز نموده و تاکنون در چندین فیلم به ایفای نقش پرداخته است.

وی فعالیت هنری خود را در سال ۱۳۹۰ با فیلم «محرمانه تهران» به کارگردانی مهدی فیوضی آغاز کرد و در کنار بازیگرانی همچون علیرضا جلالی تبار، صالح میرزا آقایی، رامتین خداپناهی ، سحر قریشی و …به نقش آفرینی پرداخت و سپس در فیلمهایی همچون «بازی تمام شد»، «مجنون» در بخشهای بازیگری و حمل و نقل همکاری داشت.

بیوگرافی مرتضی تقی زادهمرتضی تقی زاده

این هنرمند پس از اولین تجربه جدی سینمایی خود ، به جمع بازیگران فیلم «زرد» به کارگردانی برادرش مصطفی تقی زاده که کارگردانی جوان می باشد در سال ۱۳۹۵ پیوست.

بازیگر نقش سینا در سریال حرفه ای

سریال « حرفه ای » به نویسندگی و کارگردانی مصطفی تقی زاده، از مجموعه های پرستاره ی شبکه نمایش خانگی محسوب می شود.

بیوگرافی مرتضی تقی زادهعکس های مرتضی تقی زاده

در ادامه بیوگرافی مرتضی تقی زاده وی در سریال حرفه ای به کارگردانی برادرش نقش سینا برادر کیوان، سیامک، سهیل و سونیا را ایفا می کند که فردی خلافکار است.

بیوگرافی مرتضی تقی زادهسریال حرفه ای

در خلاصه داستان سریال حرفه ای آماده است که پول هنگفتی در میان است. برای از بین بردن موانع و رسیدن به این ثروت، نقشه بی‌نقصی لازم است. نقشه‌ای ناب و پیچیده که اجرای آن، نیاز به یک آدمکش حرفه‌ای دارد. احتمالاً او باهوش‌ ترین و بی‌ رحم‌ترین است و …

بیوگرافی مرتضی تقی زادهمرتضی تقی زاده و زانیار خسروی

در این سریال بازیگران زیادی نظیر سارا بهرامی، سیروان خسروی، زانیار خسروی، بهاره کیان افشار، علی مصفا، علیرضا ثانی فر، مرتضی تقی زاده، مزدک عابدینی، امیر محمد زند، المیرا دهقانی، بهناز جعفری، پوریا احمدی، نوشین تبریزی، مجید رحمتی و… به ایفای نقش می پردازند.

بیوگرافی مرتضی تقی زاده

بیوگرافی مرتضی تقی زاده بازیگر سریال خون سرد

سریال خون سرد به کارگردانی امیرحسین ترابی و تهیه‌کنندگی بهمن کامیار تولید شده و از شبکۀ اینترنتی فیلم‌نت پخش می شود. مرتضی تقی‌زاده بازیگر نقش نویدی در سریال خون‌سرد است که نبوغ زیادی در کامپیوتر داشته ناچار به همکاری با پلیس می شود.

سریالمرتضی تقی زاده بازیگر سریال خون سرد

داستان این سریال پلیسی‌ و جنایی پرکشش و التهاب با ماجرای تحقیقات سرگرد امیرعلی طلوعی روی پرونده آزار و اذیت لیلا کریمى در ترکیه و قاچاق دختران و زن آزاری آغاز شد. او عاملان پرونده‌های زن آزاری را در دام انداخته و به مجازات می‌رساند. نقش این سرگرد پلیس را شهرام حقیقت‌دوست بازی می کند.

بازیگرعکس های مرتضی تقی زاده

در خلاصه داستان این مجموعه آمده است؛ هیچ وقت بخاطر سختى هایى که کشیدى غمگین نباش اونا فقط نشون میدن که تو از هر چیزی‌که میخواسته بهت ضربه بزنه قوى‌ تر بودى پَس خون سَرد باش …

سریالمرتضی تقی زاده و سیروان خسروی در حرفه ای

امیر آقایی، شهرام حقیقت‌دوست، سارا بهرامی، سارا رسول‌زاده، بهار قاسمی، نیما شعبان نژاد، با حضور لیندا کیانی، امیررضا دلاوری، احسان عباسی، فرخ نعمتی، حسن زارعی، نادر فلاح، حسین سحرخیز، جلال فاطمی، نیلوفر کوخانی، پیام اینالویی، مرتضی تقی‌زاده، مهدی محرابی، امیرحسین شام‌ بیاتی، الهام ایمانی، عارفه معماریان، مرتضی علی‌ آبادی، باسط رضایی و سارا امیری از بازیگران سریال خون سر می باشند.

بازیگر

منبع: نیک صالح