علیرضا  ثانی‌فر

علیرضا ثانی‌فر

علیرضا ثانی‌فر، نویسنده، گوینده و بازیگر تلویزیون و سینما است

 

بیوگرافی نویسنده

توضیحات

علیرضا ثانی‌فر بازیگر سینما و تلویزیون ایران است. وی سال 1351 چشم به جهان گشود. از مهم‌ترین آثار علیرضا ثانی‌فر می‌توان به بازیگری در سریال سایبر، فیلم آزاد به قید شرط و فیلم پل خواب اشاره کرد.

بیوگرافی علیرضا ثانی فر | نماوا

 

علیرضا ثانی‌فر نخستین بار در سینما حضور یافته و سال 1365 در 14 سالگی در فیلم مرگ گرگها به کارگردانی جهانگیر جهانگیری بازی کرده است. گرچه موفقیت این اثر نسبت به آثار شاخص بعدیش مانند سریال سایبر، بیشتر نبود اما تجربه خوبی برای علیرضا ثانی‌فر محسوب می‌شود و همکاری با هنرمندانی همچون رسول توکلی، محمد ابهری، محمود پیراسته و داوود رحمتی را تجربه کرد.

علیرضا ثانی‌فر در سال 1395 دوره‌ی پرتلاشی را در عرصه سینما و تلویزیون گذراند و در آثار مهمی بازی کرده است. او در این سال با بازی در 2 فیلم و سریال مهم سینما و تلویزیون خود را به مردم معرفی کرد. آثار مهم علیرضا ثانی‌فر در این سال، بازیگری در سریال سایبر به کارگردانی احمد معظمی و فیلم آزاد به قید شرط به کارگردانی حسین شهابی محسوب می‌شود.

فیلم های علیرضا ثانی فر + بیوگرافی

 

شاید یکی از مهم‌ترین بخش‌های بیوگرافی علیرضا ثانی‌فر بازی در سریال سایبر بوده است. علیرضا ثانی‌فر سال 1395 در 44 سالگی در سریال سایبر نقش مهمی بازی کرده است که توانست با مهارت خود، آن نقش و همچنین خودش را میان مخاطبان تلویزیون مطرح کند. او در این سریال با احمد معظمی همکاری داشته است. علیرضا ثانی‌فر توانست با بازی در سریال سایبر تجربه بازیگری موفقی برای خود رقم بزند و همکاری در کنار بازیگرانی نظیر روح‌الله کمانی، سجاد دیرمینا، قاسم زارع و نیلوفر شهیدی بر تجارب او افزود.

بیوگرافی علیرضا ثانی فر بازیگر فیلم هزارتو

 

علیرضا ثانی‌فر علاوه‌بر سریال سایبر، سال 1395 در 44 سالگی در فیلم آزاد به قید شرط نیز بازی کرده است. علیرضا ثانی‌فر این‌بار با حسین شهابی یعنی کارگردان فیلم آزاد به قید شرط و هنرمندانی چون امیر جعفری، لیلا اوتادی، شقایق فراهانی و دیبا زاهدی همکاری داشت.

در این سال‌ها علیرضا ثانی‌فر با هنرمندان بسیاری تجربه‌ی کار داشته است اما جالب است بدانید که در میان بازیگران اکبر زنجان‌پور با 2 مرتبه بیشترین همکاری را با علیرضا ثانی‌فر داشته است.

یکی از ویژگی‌های حرفه‌ای بیوگرافی علیرضا ثانی‌فر آن هست که در مدت زمان بازیگری خود، هم در تلویزیون و هم در سینما بازی کرده است. علیرضا ثانی‌فر را باید بیشتر بازیگر سینما بدانیم چرا که 88% آثار وی سینمایی و 12% آثارش تلویزیونی است. در واقع علیرضا ثانی‌فر از مجموع 9 اثری که در کارنامه دارد، در 8 اثر در سینما با نام‌های فیلم لابیرنت، فیلم آزاد به قید شرط، فیلم پل خواب، فیلم آخرین بار کی سحر را دیدی؟، فیلم اتانازی، فیلم شراره، فیلم گرفتار و فیلم مرگ گرگها به ایفای نقش پرداخته و در 1 اثر در تلویزیون با نام سریال سایبر بازی کرده است.

اینستاگرام علیرضا ثانی‌فر یکی از راه‌های ارتباطی او با مخاطبانش است. علیرضا ثانی‌فر در اینستاگرام بیش از 2،084 نفر دنبال‌کننده دارد و بیش از 1،360 نفر را دنبال می‌کند. همچنین علیرضا ثانی‌فر تاکنون در اینستاگرام بیش از 580 پست بارگذاری کرده است. علیرضا ثانی‌فر فعالیت خود در اینستاگرام را از تاریخ 1397/01/01 شروع کرده است و تاکنون برای اولین پست او بیش از 323 لایک و 10 نظر ثبت شده است. شاید جالب باشد بدانید که پرلایک‌ترین یا همان محبوب‌ترین پست اینستاگرامی علیرضا ثانی‌فر تاکنون بیش از 609 لایک خورده است، همچنین برای پرکامنت‌ترین یا همان پربحث‌ترین پست اینستاگرامی علیرضا ثانی‌فر تاکنون بیش از 193 نظر ثبت شده است.

در مجموع در کارنامه 46 ساله و بیوگرافی علیرضا ثانی‌فر آثار مهمی وجود دارد. اگر می‌خواهید با بیوگرافی علیرضا ثانی‌فر و زندگی حرفه‌ای و آثار او بیشتر آشنا شوید، حتما به صفحه هر یک از آثار علیرضا ثانی‌فر در منظوم سر بزنید. همه 9 اثر مهم علیرضا ثانی‌فر در منظوم یک پروفایل اختصاصی دارند که اطلاعات کامل معرفی آنها تهیه شده است. امتیازی که هر یک از آثار علیرضا ثانی‌فر در منظوم دارند، نمره و امتیازی است که مردم از یک تا ده به آنها داده‌اند. در واقع هر چقدر علیرضا ثانی‌فر در آثار ارزشمندتری بازی کرده باشد، توانسته نمره‌ی بیشتری از سوی مردم بگیرد، در نتیجه سوابق کاری و بیوگرافی علیرضا ثانی‌فر درخشان‌تر خواهد شد. مثلا اثری که در بیوگرافی علیرضا ثانی‌فر بیشترین امتیاز را از مردم گرفته است، سریال سایبر محسوب می‌شود و اثری که در بیوگرافی علیرضا ثانی‌فر کمترین امتیاز را گرفته است، فیلم مرگ گرگها محسوب می‌شود.

منظوم