زکیه  بهبهانی

زکیه بهبهانی

زکیه بهبهانی، بازیگر سینما و تلویزیون است

 

بیوگرافی نویسنده

توضیحات

زکیه بهبهانی بازیگر سینما و تلویزیون ایران است. از مهم‌ترین آثار زکیه بهبهانی می‌توان به بازیگری در سریال قلب یخی، فیلم بدون تاریخ بدون امضاء و فیلم چهارشنبه 19 اردیبهشت اشاره کرد.

زكیه بهبهانی:بزودی در یكی از فیلم‌های اسكاربگیر حضور می یابم - ایرنا

 

زکیه بهبهانی در سال 1389 دوره‌ی پرتلاشی را در عرصه سینما و تلویزیون گذراند و در اثر مهمی بازی کرده است. اثر مهم زکیه بهبهانی در این سال، بازیگری در سریال قلب یخی به کارگردانی محمدحسین لطیفی محسوب می‌شود.

شاید یکی از مهم‌ترین بخش‌های بیوگرافی زکیه بهبهانی بازی در سریال قلب یخی بوده است. زکیه بهبهانی سال 1389 سریال قلب یخی نقش مهمی بازی کرده است که توانست با مهارت خود، آن نقش و همچنین خودش را میان مخاطبان تلویزیون مطرح کند. او در این سریال با محمدحسین لطیفی همکاری داشته است. زکیه بهبهانی توانست با بازی در سریال قلب یخی تجربه بازیگری موفقی برای خود رقم بزند و همکاری در کنار بازیگرانی نظیر حمید فرخ‌نژاد، حسین یاری، حمید گودرزی و امین حیایی بر تجارب او افزود.

زکیه بهبهانی - عکس ها و تصاویر، بیوگرافی و زندگی نامه | منظوم

 

زکیه بهبهانی علاوه‌بر سریال قلب یخی، سال 1395 در فیلم بدون تاریخ بدون امضاء نیز بازی کرده است. زکیه بهبهانی این‌بار با وحید جلیلوند یعنی کارگردان فیلم بدون تاریخ بدون امضاء و هنرمندانی چون امیر آقایی، نوید محمدزاده، هدیه تهرانی و سعید داخ همکاری داشت.

زکیه بهبهانی سال 1395 برای فیلم بدون تاریخ بدون امضاء به کارگردانی وحید جلیلوند توانست در 35مین دوره جشنواره فیلم فجر در بخش سودای سیمرغ برای جایزه سیمرغ بلورین نقش دوم زن نامزد شود.

در این سال‌ها زکیه بهبهانی با هنرمندان بسیاری تجربه‌ی کار داشته است اما جالب است بدانید که در میان بازیگران ایمان غیرتمند با 2 مرتبه، امیر آقایی با 2 مرتبه، وحید جلیلوند با 2 مرتبه و سعید داخ با 2 مرتبه بیشترین همکاری را با زکیه بهبهانی داشته‌اند.

یکی از ویژگی‌های حرفه‌ای بیوگرافی زکیه بهبهانی آن هست که در مدت زمان بازیگری خود، هم در تلویزیون و هم در سینما بازی کرده است.

عکس های زکیه بهبهانی - عکس نودی

 

در بیوگرافی زکیه بهبهانی آثار مهمی وجود دارد. اگر می‌خواهید با بیوگرافی زکیه بهبهانی و زندگی حرفه‌ای و آثار او بیشتر آشنا شوید، حتما به صفحه هر یک از آثار زکیه بهبهانی در منظوم سر بزنید. همه 3 اثر مهم زکیه بهبهانی در منظوم یک پروفایل اختصاصی دارند که اطلاعات کامل معرفی آنها تهیه شده است. امتیازی که هر یک از آثار زکیه بهبهانی در منظوم دارند، نمره و امتیازی است که مردم از یک تا ده به آنها داده‌اند. در واقع هر چقدر زکیه بهبهانی در آثار ارزشمندتری بازی کرده باشد، توانسته نمره‌ی بیشتری از سوی مردم بگیرد، در نتیجه سوابق کاری و بیوگرافی زکیه بهبهانی درخشان‌تر خواهد شد. مثلا اثری که در بیوگرافی زکیه بهبهانی بیشترین امتیاز را از مردم گرفته است، سریال قلب یخی محسوب می‌شود و اثری که در بیوگرافی زکیه بهبهانی کمترین امتیاز را گرفته است، فیلم چهارشنبه 19 اردیبهشت محسوب می‌شود.

منظوم