هیلدا  خسروی

هیلدا خسروی

هیلدا خسروی، بازیگر سینما و تلویزیون است

 

بیوگرافی نویسنده

توضیحات

هیلدا خسروی بازیگر سینما و تلویزیون ایران است. از مهم‌ترین آثار هیلدا خسروی می‌توان به بازیگری در فیلم چهره به چهره اشاره کرد.

عکس های جدید هیلدا خسروی شهریور91

 

هیلدا خسروی در سال 1387 دوره‌ی پرتلاشی را در عرصه سینما و تلویزیون گذراند و در اثر مهمی بازی کرده است. اثر مهم هیلدا خسروی در این سال، بازیگری در فیلم چهره به چهره به کارگردانی علی ژکان محسوب می‌شود.

هیلدا خسروی - عکس ویسگون

 

شاید یکی از مهم‌ترین بخش‌های بیوگرافی هیلدا خسروی بازی در فیلم چهره به چهره بوده است. هیلدا خسروی کار حرفه‌ای خود را از سینما آغاز کرده و سال 1387 فیلم چهره به چهره نقش مهمی بازی کرده است که توانست با مهارت خود، آن نقش و همچنین خودش را میان مخاطبان سینما مطرح کند. او در این فیلم با علی ژکان همکاری داشته است. هیلدا خسروی توانست با بازی در فیلم چهره به چهره تجربه بازیگری موفقی برای خود رقم بزند و همکاری در کنار بازیگرانی نظیر جمشید هاشم‌پور، علی عمرانی، شیوا خنیاگر و مصطفی طاری بر تجارب او افزود.

در بیوگرافی هیلدا خسروی آثار مهمی وجود دارد. اگر می‌خواهید با بیوگرافی هیلدا خسروی و زندگی حرفه‌ای و آثار او بیشتر آشنا شوید، حتما به صفحه هر یک از آثار هیلدا خسروی در منظوم سر بزنید. همه 1 اثر مهم هیلدا خسروی در منظوم یک پروفایل اختصاصی دارند که اطلاعات کامل معرفی آنها تهیه شده است. امتیازی که هر یک از آثار هیلدا خسروی در منظوم دارند، نمره و امتیازی است که مردم از یک تا ده به آنها داده‌اند. در واقع هر چقدر هیلدا خسروی در آثار ارزشمندتری بازی کرده باشد، توانسته نمره‌ی بیشتری از سوی مردم بگیرد، در نتیجه سوابق کاری و بیوگرافی هیلدا خسروی درخشان‌تر خواهد شد. مثلا اثری که در بیوگرافی هیلدا خسروی بیشترین امتیاز را از مردم گرفته است، فیلم چهره به چهره محسوب می‌شود.

منظوم