وحید  عبدالمجیدی

وحید عبدالمجیدی

متولد : 1367-02-27

وحید عبدالمجیدی دستیار کارگردان سینما و تلویزیون ایران است. از مهم‌ترین آثار وحید عبدالمجیدی می‌توان به فعالیت در سریال نفس گرم اشاره کرد

 

بیوگرافی نویسنده

توضیحات

وحید عبدالمجیدی در سال 1394 دوره‌ی پرتلاشی را در عرصه سینما و تلویزیون گذراند و در تولید اثر مهمی حضور داشته است. اثر مهم وحید عبدالمجیدی در این سال، فعالیت در سریال نفس گرم به کارگردانی محمدمهدی عسگرپور محسوب می‌شود.

شاید یکی از مهم‌ترین بخش‌های بیوگرافی وحید عبدالمجیدی فعالیت در سریال نفس گرم بوده است. وحید عبدالمجیدی کار حرفه‌ای خود را از تلویزیون آغاز کرده و سال 1394 سریال نفس گرم به عنوان دستیار کارگردان فعالیت داشته است که توانست با مهارتش، جای خود را میان اهالی فضای تلویزیون مطرح کند. وحید عبدالمجیدی توانست با فعالیت در سریال نفس گرم تجربه حرفه‌ای موفقی برای خود رقم بزند و همکاری در کنار بازیگران بزرگ و باتجربه‌ای نظیر مرجانه گلچین، حامد کمیلی، لیندا کیانی و نیلوفر خوش‌خلق توانست سطح کاری او را متحول کند.

با اینکه وحید عبدالمجیدی را بیشتر بعنوان دستیار کارگردان می‌شناسیم، اما در حرفه‌های دیگر نیز فعال بوده است. وحید عبدالمجیدی علاوه‌بر دستیار کارگردان به‌عنوان بازیگر نیز در سینما و تلویزیون فعالیت داشته است. مهم‌ترین اثر وحید عبدالمجیدی در حرفه‌ی بازیگر، سریال نفس گرم است.

در بیوگرافی وحید عبدالمجیدی آثار مهمی وجود دارد. اگر می‌خواهید با بیوگرافی وحید عبدالمجیدی و زندگی حرفه‌ای و آثار او بیشتر آشنا شوید، حتما به صفحه هر یک از آثار وحید عبدالمجیدی در منظوم سر بزنید. همه 1 اثر مهم وحید عبدالمجیدی در منظوم یک پروفایل اختصاصی دارند که اطلاعات کامل معرفی آنها تهیه شده است. امتیازی که هر یک از آثار وحید عبدالمجیدی در منظوم دارند، نمره و امتیازی است که مردم از یک تا ده به آنها داده‌اند. در واقع هر چقدر وحید عبدالمجیدی در آثار ارزشمندتری فعالیت کرده باشد، توانسته نمره‌ی بیشتری از سوی مردم بگیرد، در نتیجه سوابق کاری و بیوگرافی وحید عبدالمجیدی درخشان‌تر خواهد شد. مثلا اثری که در بیوگرافی وحید عبدالمجیدی بیشترین امتیاز را از مردم گرفته است، سریال نفس گرم محسوب می‌شود.