مهسا عرفانی

مهسا عرفانی

مهسا عرفانی متولد 11 دی ماه سال 1364 دوبلور و صداپیشه ایرانی است.

 

بیوگرافی نویسنده

توضیحات

خانواده مهسا عرفانی

او دختر  زنده یاد شهلا ناظریان و حسین عرفانی از صداپیشگان قدیمی سینما و تلویزیون است و یک خواهر ناتنی به نام رستا شرافت دارد.

بیوگرافی مهسا عرفانی و همسرش + عکس | موج باز

 

شروع فعالیت از کودکی

به گفته خودش اولین بار در سن 5 سالگی به عنوان دوبلور وارد کار شد. در واقع مهسا که به همراه پدر و مادر هنرمندش در سالن های دوبله حضور داشت ، در کاری از آقای طهماسب به یکباره و به دلیل عدم توانایی دختر بچه ای 6 ساله برای صحبت دقیق و صحیح سر صحنه ، به سالن دوبله آورده شد و علیرغم نداشتن سواد ، جمله ها را با کمک مادرش حفظ کرد و کار دوبله را انجام داد.

آثار مهسا عرفانی

او بیشتر در دوبله انیمیشن ها فعالیت داشته که میتوان به تبلیغ بستنی میهن(مامان جون بستنی اش خوشمزه تره!) - نیک و نیکو - باب اسفنجی - فوتبالیستها - فروزن (السا و آنا) و ... اشاره کرد.

بیوگرافی مهسا عرفانی دوبلور دختر حسین عرفانی و شهلا ناظریان + اینستاگرام و  همسرش

 

مدیر دوبلاژ

مهسا عرفانی در حال حاضر به عنوان مدیر دوبلاژ هم فعالیت می کند.

دوبلاژسخت است

کار دوبله علاوه بر حرفه ای بودن ، نیاز به صبر زیادی دارد چرا که کار دوبله فقط با صبر نتیجه می دهد. وقتی شما پشت میکروفن قرار می گیرید و حالا باید به جای شخصیت دیگری با همان حس و حال و شرایط او صحبت کنید ، اصلا کار آسانی نیست و باید حقیقتا به این کار عشق داشت. درست است که تمام همکاران من در کار دوبله خانواده من هستند اما نشستن در کنار پدر و مادر به من حس عجیبی می دهد و در واقع سعی می کنم خودم را به آنها ثابت کنم.

دختر حسین عرفانی | چهره مهسا دختر حسین عرفانی بعد از درگذشت پدرش

 

وضعیت ازدواج و همسر مهسا عرفانی

خانم عرفانی در سال 81 وقتی تازه دیپلم گرفته بود عقد کرده و ازدواج کرد. همسرش در زمینه دوبله و سینما و بازیگری فعالیت نداشت و شغل آزاد در ارتباط با وسایل کامپیوتر داشت .

پس از جدایی از همسر اولش در سال 1398 با پویا فهیمی که در زمینه دوبلاژ فعالیت می کند ازدواج کرده است.

نم نمک