محسن  چگینی

محسن چگینی

محسن چگینی، تهیه کننده، مجری طرح و نویسنده سینما و تلویزیون است

 

بیوگرافی نویسنده

توضیحات

محسن چگینی تهیه کننده سینما و تلویزیون ایران است. از مهم‌ترین آثار محسن چگینی می‌توان به فعالیت در سریال ساختمان پزشکان، سریال پژمان و سریال مسافران اشاره کرد.

بیوگرافی محسن چگینی | نماوا

 

محسن چگینی کار حرفه‌ای خود را از سینما آغاز کرد و سال 1373 در فیلم سربلند به کارگردانی فتحعلی اویسی به عنوان تهیه کننده فعالیت داشته است. گرچه موفقیت این اثر نسبت به آثار شاخص بعدیش مانند سریال ساختمان پزشکان، بیشتر نبود اما تجربه خوبی برای محسن چگینی محسوب می‌شود و همکاری با هنرمندانی همچون جمشید هاشم‌پور، فتحعلی اویسی، مهناز اسلامی و علی ثابت را تجربه کرد.

محسن چگینی در سال 1390 دوره‌ی پرتلاشی را در عرصه سینما و تلویزیون گذراند و در تولید اثر مهمی حضور داشته است. اثر مهم محسن چگینی در این سال، فعالیت در سریال ساختمان پزشکان به کارگردانی سروش صحت و محمود رضایی محسوب می‌شود.

فیلم های محسن چگینی + بیوگرافی

 

شاید یکی از مهم‌ترین بخش‌های بیوگرافی محسن چگینی فعالیت در سریال ساختمان پزشکان بوده است. محسن چگینی سال 1390 سریال ساختمان پزشکان به عنوان تهیه کننده فعالیت داشته است که توانست با مهارتش، جای خود را میان اهالی فضای تلویزیون مطرح کند. محسن چگینی توانست با فعالیت در سریال ساختمان پزشکان تجربه حرفه‌ای موفقی برای خود رقم بزند و همکاری در کنار بازیگران بزرگ و باتجربه‌ای نظیر هومن برق‌نورد، شقایق دهقان، بهنام تشکر و فرناز رهنما توانست سطح کاری او را متحول کند.

محسن چگینی علاوه‌بر سریال ساختمان پزشکان، سال 1392 در سریال پژمان نیز فعالیت داشته است. محسن چگینی این‌بار با سروش صحت یعنی کارگردان سریال پژمان و هنرمندانی چون پژمان جمشیدی، سام درخشانی، بهاره رهنما و بیژن بنفشه‌خواه همکاری داشت.

با اینکه محسن چگینی را بیشتر بعنوان تهیه کننده می‌شناسیم، اما در حرفه‌های دیگر نیز فعال بوده است. محسن چگینی علاوه‌بر تهیه کننده به‌عنوان مجری طرح، نویسنده و بازیگر نیز در سینما و تلویزیون فعالیت داشته است. مهم‌ترین آثار محسن چگینی در حرفه‌ی مجری طرح، سریال شب‌های برره، سریال جایزه بزرگ، سریال پاورچین، سریال نقطه‌چین، فیلم توکیو بدون توقف و فیلم عینک دودی است. مهم‌ترین اثر محسن چگینی در حرفه‌ی نویسنده، سریال نقطه‌چین است. مهم‌ترین اثر محسن چگینی در حرفه‌ی بازیگر، فیلم جان‌سخت است.

محسن چگینی | بیوگرافی + عکس‌ها و فیلم‌ها | سلام‌سینما

 

یکی از ویژگی‌های حرفه‌ای بیوگرافی محسن چگینی آن هست که در مدت زمان فعالیت خود، هم در تلویزیون و هم در سینما حضور داشته است. محسن چگینی را باید بیشتر تهیه کننده تلویزیون بدانیم چرا که 80% آثار وی تلویزیونی و 20% آثارش سینمایی است. در واقع محسن چگینی از مجموع 10 اثری که در کارنامه دارد، در 8 اثر در تلویزیون با نام‌های سریال گسل 2، سریال گسل، سریال شمعدونی، سریال پژمان، سریال دزد و پلیس، سریال ساختمان پزشکان، سریال مسافران و سریال چارخونه نام‌های و در 2 اثر در سینما با نام‌های فیلم خوب بد جلف و فیلم سربلند فعالیت داشته است.

در بیوگرافی محسن چگینی آثار مهمی وجود دارد. اگر می‌خواهید با بیوگرافی محسن چگینی و زندگی حرفه‌ای و آثار او بیشتر آشنا شوید، حتما به صفحه هر یک از آثار محسن چگینی در منظوم سر بزنید. همه 10 اثر مهم محسن چگینی در منظوم یک پروفایل اختصاصی دارند که اطلاعات کامل معرفی آنها تهیه شده است. امتیازی که هر یک از آثار محسن چگینی در منظوم دارند، نمره و امتیازی است که مردم از یک تا ده به آنها داده‌اند. در واقع هر چقدر محسن چگینی در آثار ارزشمندتری فعالیت کرده باشد، توانسته نمره‌ی بیشتری از سوی مردم بگیرد، در نتیجه سوابق کاری و بیوگرافی محسن چگینی درخشان‌تر خواهد شد. مثلا اثری که در بیوگرافی محسن چگینی بیشترین امتیاز را از مردم گرفته است، سریال ساختمان پزشکان محسوب می‌شود و اثری که در بیوگرافی محسن چگینی کمترین امتیاز را گرفته است، فیلم سربلند محسوب می‌شود.

منظوم