ارسال به دیگران پرینت

پورمحمدی: امروز مردم ما در رفاه وضعیتشان از اروپا بهتر است

دبیر عالی جامعه روحانیت مبارز گفت: فقر ایران، فقر گرسنگی نیست بلکه فقر تمتع و رفاه و فقر اشتغال مطلوب است چرا که نوع توقعات بر اساس مطالبات جدید است.

پورمحمدی: امروز مردم ما در رفاه وضعیتشان از اروپا بهتر است

۵۵آنلاین :

حجت‌الاسلام مصطفی پورمحمدی عصر امروز (چهارشنبه) در نشست شورای مرکزی حزب بیداری اسلامی با بیان اینکه رمضان از مسائل اجتماعی و سیاسی بیگانه نیست، گفت: این بندگی و عبودیت ناب دینی است که در قالب مرثیه و محبت جدی‌ترین مسائل سیاسی جامعه را مطرح می‌کند.

وی با بیان اینکه ما باید شرایط پیرامونی خود و فضای عمومی جهان را بشناسیم و ببینیم رسالت‌مان چیست، گفت: آن قدر پیچیدگی اوضاع زیاد شده که با تعمق هم نمی‌شود فهمید چه برسد بخواهیم سطحی تحلیل کنیم.

پورمحمدی با تاکید بر اینکه آنچه در جمهوری اسلامی ایران اتفاق افتاده قدرت تأثیرگذاری و شبکه‌های تحت تأثیر آن از زمان انبیا بیشتر است، گفت: حرف‌هایی که علیه جمهوری اسلامی هست در تاریخ همیشه بوده و تاریخ همین طور شکل گرفته است و ما به سختی‌هایی که می‌آید و می‌رود باید نگاه فرا تاریخی داشته باشیم تا بدانیم عمق آن چیست.

دبیر عالی جامعه روحانیت مبارز با اشاره به ناموفق بودن صنعت توریسم در ایران، اظهار کرد: بخشی از این ماجرا داخلی است اما بخش بزرگ‌تر آن است که دنیای معارض ما می‌خواهد کسی ما را نبیند چون اکثر آنهایی که به ایران آمده‌اند نظرشان در مورد ما عوض شده و مبلغ ما شده‌اند.

وی با اشاره به اینکه با آمارهای موجود، امروز مردم ما از نظر رفاه از اروپا وضعیت بهتری دارند، تاکید کرد: فقر ایران، فقر گرسنگی نیست بلکه فقر تمتع و رفاه و فقر اشتغال مطلوب است چرا که نوع توقعات بر اساس مطالبات جدید است.

پورمحمدی با بیان اینکه عرف ما در فضای سیاسی این است که پس از پیروزی، طرف مقابل را بزنیم، تصریح کرد: همین‌هایی که به آنان انتقاد می‌کنیم، ده منفی و بیست کار مثبت انجام داده‌اند، پس مبارزه سیاسی در کشور باید شرافتمندانه و غیرتمندانه باشد وگرنه دست گذاشتن روی ضعف‌ها، تخریب خودمان است.

وی در پایان با اشاره به اینکه در جلسات جامعه روحانیت مبارز به این جمع بندی رسیدیم که باید سرمایه اجتماعی مان را به روز، احیا و برجسته کنیم، گفت: اگر توانستیم به مشارکت فعال در انتخابات کمک کنیم، این کار را خواهیم کرد ولی تمرکزمان را روی موضوع احیا سرمایه اجتماعی گذاشته‌ایم.

منبع : ایسنا
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه