ارسال به دیگران پرینت

دیدار و گفت‌وگوی هیات ارمنی با اسد درباره تروریسم

سراسقف «آرام اول کشیشیان» رهبر کلیسای ارمنستان و هیات همراه او روز سه‌شنبه با بشار اسد رئیس‌جمهور سوریه در دمشق دیدار کرد.

دیدار و گفت‌وگوی هیات ارمنی با اسد درباره تروریسم

۵۵آنلاین :

«بشار اسد» رئیس‌جمهور سوریه امروز سه‌شنبه میزبان سراسقف «آرام اول کشیشیان» رهبر کلیسای ارمنستان و هیات همراه وی بود.

بشار اسد در این دیدار گفت که سوریه وطن همه آحاد ملت این کشور به دور از هرگوه گرایش مذهبی و نژادی، بود و به همین شکل باقی خواهد ماند.

دفتر ریاست‌جمهوری سوریه در این رابطه گزارش داد که اسد صبح امروز در دیدار با هیات ارمنی بر نقش ملی ارامنه سوریه که معانی شهروندی و وحدت در برابر سناریوهای تجزیه را به تصویر کشیدند، تاکید کرد.

سراسقف آرام اول کشیشان هم سوریه را «پناهگاه امنی برای نجات‌یافتگان از کشتار عثمانی‌ها» برشمرد و گفت که ملت سوریه در مبارزه با تفکر افراطی و طرح‌‌های تروریستی، الگو هستند».

رهبر کلیسای ارامنه تاکید کرد که «مقاومت ملت سوریه و فداکارهای ارتش این کشور و حکمت ریاست آن بدون شک در تحقق پیروزی و نابودی تروریسم موثر بوده است».

جنگ سوریه یا بحران سوریه از ۲۶ ژانویه ۲۰۱۱ (۶ بهمن ۱۳۸۹) آغاز شد و پس از گذشته هشت سال همچنان ادامه دارد؛ هر چند شدت آن کاهش پیدا کرده است.

تلاش‌های ارتش سوریه و نیروهای جبهه مقاومت در این کشور باعث پیروزی‌های چشمگیر آنان در صحنه سیاسی و نظامی منطقه شده تا جایی که گروه‌های تروریستی شکست سنگینی را متحمل شدند.

منبع : فارس
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه