ارسال به دیگران پرینت

از بین بردن خال صورت به روش خانگی، 3 روش موثر و بدون ضرر

خال صورت یکی از ضایعه های پوستی است که اگر تعداد آن زیاد باشد می تواند زیبایی صورت شما را تحت تاثیر قرار دهد. روش های شیمیایی بسیاری برای از بین بردن خال های صورت وجود دارد اما استفاده از عسل یکی از روش های موثر خانگی است

از بین بردن خال صورت به روش خانگی، 3 روش موثر و بدون ضرر

۵۵آنلاین : روش اول از بین بردن خال صورت با عسل

هر روز صبح، بعد از بیدار شدن از خواب، مقداری عسل خالص روی خال‌هایتان بمالید. شب ها قبل از خواب هم این کار را انجام دهید. از آن جا که این روش از بین بردن خال، احتیاج به آمادگی ندارد، خیلی متداول است و عده زیادی از آن استفاده می‎کنند .

از بین بردن خال صورت به روش خانگی خال,,از بین بردن خال صورت با عسل,خال صورت,از بین بردن خال صورت,از بین بردن خال صورت به روش خانگی روش دوم از بین بردن خال صورت با عسل

مقداری عسل روی خال مد نظرتان بمالید و به ‎صورت دورانی ماساژ دهید. سپس یک چسب زخم روی آن قرار دهید تا در طول روز مرطوب باقی بماند. این روش از بین بردن خال را فقط روزی یک بار انجام دهید زیرا تکرار آن در طول یک روز، ممکن است باعث تحریک و حتی التهاب پوستتان شود.

روش سوم از بین بردن خال صورت با عسل

هر شب یک حوله را با آب گرم خیس کنید و آن را روی خالتان بگذارید . به مدت ۱۵ تا ۳۰ ثانیه، حوله را محکم روی پوستتان فشار دهید. این کار باعث می شود منافذ پوست و خال باز و در نتیجه عسل بیشتری جذب شود . بعد حوله را بردارید و مقداری عسل خالص روی خال بمالید و روی آن را با چسب زخم بپوشانید تا در طول شب به ملافه یا لباس شما مالیده نشود.

منبع : سیمرغ
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه