ارسال به دیگران پرینت

جدیدترین شایعه سریال بازی تاج و تخت چیست؟ / بچه اژدها متولد می شود!

این روزها و در آستانه پخش قسمت پنجم سریال بازی تاج و تخت بازار شایعات در مورد قسمت پنجم از فصل هشتم بسیار داغ است و هر فردی بر اساس حدسیات حود تعدادی ایده جدید را مطرح می کند.

جدیدترین شایعه سریال بازی تاج و تخت چیست؟ / بچه اژدها متولد می شود!

۵۵آنلاین :

این روزها و در آستانه پخش قسمت پنجم سریال بازی تاج و تخت بازار شایعات در مورد قسمت پنجم از فصل هشتم بسیار داغ است و هر فردی بر اساس حدسیات حود تعدادی ایده جدید را مطرح می کند. یکی از تاثیرگذارترن اتفاقات در کل قسمت ها و فصل های سریال بازی تاج و تخت را می توان تولد سه اژدهای دنریس تارگرین دانست. تولدی که نه تنها سرنوشت خود دنریس، بلکه سرنوشت کل شخصیت های سریال را تحت تاثیر قرار داد. این 3 اژدها نه تنها موفق شدند در قسمت های مختلف سریال از دنریس دفاع کنند، بلکه در برابر ارتش مردگان نیز عملکردی خیره کننده داشتند. اما این 3 اژدها قربانی هم داشتند. درواقع یکی از این 3 اژدها در فصل پیشین قربانی شد و به شاه تاریکی پیوست و یکی دیگر از این 3 اژدها نیز در طول نبرد با ارتش مردگان جان باخت. با همه این ها هنوز دنریس تارگرین یکی از فرزندان اژدهای خود را حفظ کرده است. اما این یک اژدها برای موفقیت دنریس کافیست؟ شاید همین نا امیدی از فدا شدن 2 اژدها باعث شده این روزها در فضای مجازی شاهد گمانه زنی در مورد تولد یک بچه اژدها باشیم.
ط¬ط¯غŒط¯طھط±غŒظ† ط´ط§غŒط¹ظ‡ ط³ط±غŒط§ظ„ ط¨ط§ط²غŒ طھط§ط¬ ظˆ طھط®طھ ع†غŒط³طھطں / ط¨ع†ظ‡ ط§عکط¯ظ‡ط§ ظ…طھظˆظ„ط¯ ظ…غŒ ط´ظˆط¯!
درواقع برخی معتقدند به زودی شاهد تولد یک اژدهای کوچک خواهیم بود. اما چگونه؟ در قسمت های پیشین دنریس سه تخم اژدها در دست داشت و با کمک این سه تخم اژدها موفق شد فرزندان اژدها را متولد کند. اما اکنون برخی می گویند شاید باید به تک اژدهای باقیمانده و بارداری این اژدها امیدوار بود. برخی دیگر نیز معتقدند شاید دنریس باردار باشد و فرزند بعدی او به جای بچه انسان یک اژدها باشد. این موضوعات و شایعات عجیب در شرایطی مطرح می شود که فعلا بر اساس گفته ها و شواهد این سرسی است که باردار شده نه دنریس یا اژدها. این نوع شایعات عجیب در طول پخش فصل های پیشین نیز کم منتشر نمی شد، برای مثال گفته می شد تیریون لنیستر درواقع فرزند نامشروع مادرش و یکی از اعضای خاندان تارگرین است و به همین علت نیز همیشه مورد غضب پدرش بوده است. اگر چه تا این لحظه که مشخص شده این ایده ای اشتباه است.
منبع : انتخاب
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه