ارسال به دیگران پرینت

سیاست جدایی والدین و فرزندان مهاجران همچنان موضوع داغ دادگاه‌ها و مرزهای آمریکاست

آسوشیتدپرس اعلام کرد دولت دونالد ترامپ علی‌رغم وعده‌های خود هنوز به جدایی خانواده‌های مهاجران پایان نداده است.

سیاست جدایی والدین و فرزندان مهاجران همچنان موضوع داغ دادگاه‌ها و مرزهای آمریکاست

۵۵آنلاین :

ماه‌ها پس از آنکه دولت دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور آمریکا اعلام کرد به سیاست جدایی والدین و فرزندان مهاجران پایان داده است، این سیاست همچنان موضوع داغ در دادگاه‌ها و مرزهاست، زیرا منتقدان می‌گویند دولت هنوز به جدایی خانواده‌های مهاجران، پایان نداده است.

گروه پروژه حقوق مدنی تگزاس روز پنجشنبه گزارشی منتشر کرد که نشان می‌دهد از ماه ژوئن تا کنون، بعد از آنکه دونالد ترامپ دستور به پایان جدایی‌های گسترده خانواده‌های مهاجر داد، ۲۷۲ خانواده تنها در دادگاه تگزاس وجود دارند که هنوز درگیر این موضوع هستند. بیشتر آن‌ها از جمله کودکانی هستند که مرز آمریکا- مکزیک، در کنار خویشاوندانی غیر از پدر و مادرشان مانند پدر بزرگ و مادربزرگ، بستگان درجه یک و یا خواهر برادر‌های بالغ خود، هستند.

این گروه اعلام کرد سی و هشت مورد از آن‌ها کسانی هستند که والدین یا سرپرست آن‌ها مرتکب جرم شده اند.

دولت و اتحادیه آزادی‌های مدنی در آمریکا روز پنج شنبه در دادگاه حاضر شدند تا درباره علت جدایی هزاران کودک از والدینشان قبل از حکم دادگاهی در ماه ژوئن مبنی بر اتحاد و انسجام فوری خانواده ها، بحث و گفتگو کنند.

دولت تصدیق کرده است بیش از ۲ هزار و هفتصد کودک به خانواده‌های خود تحویل داده شده است، اما گزارش ماه گذشته نشان می‌دهد هزاران کودک دیگر از خانواده‌های خود جدا و قبل از تحویل به خانواده رها شده‌اند.

منبع : باشگاه خبرنگاران جوان
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه