ارسال به دیگران پرینت

خشم تل‌آویو به‌دلیل هشدار «توتال»

اظهارات مدیر ارشد اجرایی شرکت فرانسوی «توتال» مبنی بر اینکه سرمایه‌گذاری در سرزمین‌های اشغالی ارزشی ندارد، خشم سران رژیم صهیونیستی را در پی داشت.

خشم تل‌آویو به‌دلیل هشدار «توتال»

۵۵آنلاین :

اظهارات پاتریک پویان، مدیر ارشد اجرایی شرکت فرانسوی «توتال»، غول نفتی جهان، مبنی بر اینکه به دلیل رقابت سخت منطقه‌ای، سرمایه‌گذاری درسرزمین‌های اشغالی ارزشی ندارد، خشم سران رژیم صهیونیستی را در پی داشت.

پویان در گفتگو با فایننشال تایمز در این باره گفت: توتال موقعیت‌های پیچیده را دوست دارد، اما تا یک حد مشخصی.

او همچنین افزود به دلیل رقابت‌های سخت منطقه ای، مزایای بالقوه برای سرمایه گذاری در اسرائیل به اندازه‌ای نیست که بشود ریسک چنین سرمایه گذاری‌هایی را به جان خرید.

وزیر انرژی رژیم صهیونیستی در واکنش به این اظهارات مدیر عامل توتال مدعی شد: شرکت‌هایی که از تزریق سرمایه در اسرائیل خودداری می‌کند هنوز در «دهه‌های گذشته» به سر می برند. این مقام صهیونیست چنین دیدگاهی را شرم آور خواند و افزود: ما حق واکنش به بایکوت اسرائیل را که کاملا غیرقابل پذیرش است برای خود محفوظ نگه می‌داریم.

وزیر انرژی رژیم صهیونیستی همچنین در ادامه از شرکت‌هایی مانند گوکل، لاکهید مارتین و بوئینگ که به اسرائیل پول تزریق می‌کنند، تمجید کرد.

این مقام صهیونیست خودداری شرکت‌های بین المللی از سرمایه گذاری در سرزمین‌های اشغالی را اشتباهی محاسباتی خواند و مدعی شد: اگر کسی از سرمایه گذاری در اسرائیل خودداری می‌کند به دلیل ترس از به خطر افتادن منافعش در ایران است، زیر جهان عرب با این سرمایه گذاری‌ها مشکلی ندارد.

منبع : باشگاه خبرنگاران جوان
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه