ارسال به دیگران پرینت

جشن تولد چهل سالگی انقلاب، پاسخ دندان‌شکنی به اظهارات ترامپ و بولتون است

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام جشن تولد چهل سالگی انقلاب را پاسخ دندان‌شکنی به اظهارات ترامپ و بولتون دانست.

جشن تولد چهل سالگی انقلاب، پاسخ دندان‌شکنی به اظهارات ترامپ و بولتون است

۵۵آنلاین :

حسین مظفر، عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در خصوص اظهارات اخیر ترامپ در مورد ایران و چهل سالگی انقلاب اسلامی ایران گفت: چهل سالگی انقلاب را از این رو جشن می گیریم که نماد استقامت، پیروزی و

است که چهل سال در معرض تحریم، تهدید، جنگ و فتنه هایی از سوی آمریکا و نظام استکبار جهانی اعمال شده بوده است. وی افزود: دشمنان ما چهل سال علیه ما توطئه کردند از این رو این چهل ساله شدن انقلاب اسلامی ایران برای ما مهم است، از طرفی رفتار مردم نشان داد که هم رفتارشان بر اساس آرمان های انقلاب اسلامی است هم با چنگ و دندان و تمام وجود حاضرند نظام را حفظ کنند و حتی مشکلات اقتصادی و معیشتی هم نمی تواند مانع تحقق آرمان های آن ها شود. مظفر تصریح کرد: چهل سالگی انقلاب اسلامی ایران به تمام رویا های باطل و پوشالی نظام استکباری مانند ترامپ و نتانیاهو و اذناب آن ها خاتمه داد و پاسخ روشنی به آن ها بود چراکه علی رغم اینکه آنان نمی خواستند چهل سالگی انقلاب را ببینند، اما جمهوری اسلامی همچنان پویا، مقتدر و تاثیر گذار در نظام بین المللی خود نمایی می کند.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان اینکه حضور مردم رویای مقابله با نظام اسلامی و براندازی آن را از بین می برد، خاطرنشان کرد: این جشن تولد چهل سالگی انقلاب همراه با حضور پرشورتر ملت ایران، جواب دندان شکنی به صحبت های ترامپ و بولتون است.

منبع : خبر لند
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه