ارسال به دیگران پرینت

فیلم‌برداری از مراسم تشییع جنازه جایگزین مراسم عروسی شده است

رئیس اتحادیه عکاسان و فیلم‌برداران گفت: درخواست فیلمبرداری و عکاسی برای مراسم ازدواج نزدیک به 50 درصد کاهش پیدا کرده و پدیده‌هایی همچون فیلمبرداری از مراسم ختم و تشییع جنازه جایگزین عروسی شده است.

۵۵آنلاین :

55 آنلاین:

رئیس اتحادیه عکاسان و فیلم‌برداران، در خصوص نحوه رسیدگی این اتحادیه به شکایت‌های واصله گفت: شکایت‌هایی که از واحدهای دارای جواز به این اتحادیه ارسال می شود همه در شورای حل اختلاف مطرح می شود و ما با دعوت از دو طرف سعی می کنیم رضایت مشتری را جذب کنیم. البته بیشترین شکایت‌ها در مورد قیمت عکس‌ها و فیلمبرداری است که ما پس از کارشناسی کار انجام شده، حکم را صادر می کنیم.

باستانی با اشاره به تعداد اعضای این اتحادیه گفت: ما با داشتن 1800 نفر عضو یکی از بزرگ‌ترین اتحادیه‌ها هستیم. از سوی دیگر برخی از مسئولیت‌های اتحادیه عکاسان و فیلمبرداران سراسر کشور نیز بر عهده ما است.

وی افزود: این در حالی است که برخی مراکز عمومی همچون دفاتر پیشخوان دولت که کار عکاسی را انجام می‌دهند زیر مجموعه ما نیستند و با وجود رایزنی‌هایی که با مجلس و وزارت کشور داشتیم هنوز موفق نشدیم که آنها را زیر مجموعه اتحادیه در آوریم.

رئیس اتحادیه عکاسان و فیلم‌برداران ادامه داد: صنف ما به دلیل تنوع کارها و کیفیت‌های مختلف فاقد قیمت مشخص است و فقط در عکسهای پرسنلی که مورد استفاده عموم مردم است قیمت مشخص وجود دارد و در بقیه کارها عموما قیمت‌ها توافقی است.

وی با مقایسه وضعیت کسب و کار این صنف با 3 سال گذشته اظهار داشت:با توجه به وضعیت اقتصادی کشور و ناهنجاری های اجتماعی که مشخصا در حوزه ما چشم و هم چشمی است سبب شده که میزان درخواست فیلمبرداری و عکاسی برای مراسم ازدواج نزدیک به 50 درصد کاهش پیدا کند و پدیده‌هایی همچون فیلمبرداری از مراسم ختم و تشییع جنازه جایگزین شود. این را نیز باید در نظر بگیریم که سن ازدواج نیز افزایش پیدا کرده و همین عامل سبب شده که مشتریان ما نیز کمتر شود.

منبع: ایلنا
منبع : ۵۵آنلاین
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه