ارسال به دیگران پرینت

جامعه افسرده روی پیشرفت را نخواهد دید

استاندار فارس با اشاره به فعالیت ۲۸ ساله خود در عرصه خدمت در استان، گفت: براساس این سوابق طولانی آشنایی مناسبی با دیدگاه‌ها، نوع تصمیمات و رفتار و منش مدیریتی وجود دارد.

جامعه افسرده روی پیشرفت را نخواهد دید

۵۵آنلاین :

عنایت الله رحیمی در مراسم تودیع و معارفه‌‌اش گفت: به روز کردن تجربیات، مسلح شدن به علم روز، استفاده از مشورت نخبگان و متخصصان را در راستای تکامل بخشیدن به روش مدیریتی خود به کار خواهم گرفت.

رحیمی با اشاره به تسلط بر توانمندی‌ها و چالش‌های استان افزود: بزرگترین توانمندی فارس علاقه و عشق به نظام مقدس جمهوری اسلامی و توسعه و پیشرفت ایران است که تقدیم ۱۴ هزار و ۶۰۰ شهید گلگون کفن، ۳۸ هزار جانباز و ۲ هزار و ۷۰۰ آزاده به نام جمهوری اسلامی نشانه‌ای برای اثبات این مدعا است.

وی تقدیم شهدا و ایثارگری‌های مردم دیار فارس در هشت سال جنگ‌تحمیلی را نشانه‌ای از این عشق به ولایت و کشور دانست و عنوان کرد: روحیه ایثار و فداکاری مردم فارس به‌عنوان سرمایه‌ای بزرگ و تکیه‌گاه قدرتمند ما برای حرکت رو به جلو و دستیابی به قله‌های توسعه و پیشرفت است.

استاندار فارس بیان کرد: وجود اقلیم چهار فصل استان فارس، مقام دوم استان در تولید محصولات کشاورزی، وجود ۵ هزار واحد تولیدی در بخش‌صنعت، رتبه اول فارس در دارا بودن ذخایر معدنی خاک‌نسوز، رتبه دوم استان در دارا بودن معادن سنگ‌های تزیینی و همچنین پیشینه ۶ هزارساله عمیق فرهنگی، تاریخی و باستانی فارس توشه مناسبی برای استفاده از این توانمندی‌ها در مسیر ایجاد رفاه و آرامش برای مردم در اختیار ما قرار خواهد داد.

وی با بیان اینکه بدون تردید چالش‌ها و تنگناهایی نیز در استان فارس وجود دارد که به آنها واقف هستیم، تاکید کرد: با ایجاد تعاملی موثر میان مدیریت ارشد استان، نماینده ولی‌فقیه در استان، نمایندگان مجلس، مدیران دستگاه‌های اجرایی و سایر اقشار و گروه ها از پتانسیل‌های فارس برای پیشبرد اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی و دولت تدبیر و امید استفاده لازم را خواهیم کرد و در این مسیر خستگی ناپذیر در خدمت مردم خواهیم بود.

رحیمی افزایش سرمایه اجتماعی را امری مهم در اصول مدیریتی خود برشمرد و تاکید کرد: تقویت و توسعه بستر نشاط و سر زندگی در جامعه مد نظر است چراکه معتقدم جامعه افسرده روی پیشرفت را نخواهد دید و مسیر توسعه از جامعه‌ای شاد و پر نشاط و سرزنده می‌گذرد.

در این آیین عنایت‌الله رحیمی به‌عنوان استاندار جدید فارس معرفی و از خدمات اسماعیل تبادار استاندار پیشین این استان قدردانی شد.

منبع : ایلنا
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    • m ارسالی در

      در این شرایط بسیار سخت از خدایی که مهربان ترین و حامی مظلومان تصور میکردیم خبری نیست.

    • m ارسالی در

      انچه را عده ای براساس دیدگاه خاص و غیرقابل قبول و تنگ نظری گناه میدانند، ضرورت حیات است. جامعه زمانی افسرده میشود که هیچ نهاد و سازمانی کارش را درست انجام ندهد و دادگاهها در خدمت سیاست، ظالمانه حکم دهند و معترضان به ظلم وفساد را با شدیدترین شکل ممکن توسط افرادی که باید در زندانها باشند بعنوان نیروهای خودجوش مردمی سرکوب کنند و گرانیها رمق مردم را گرفته باشد و هزاران ظلم دیگر و از همه بدتر هیچکس در این حکومت پرمسئول، جوابگوی مشکلات ویرانگر دین ودنیا نیست و همه در موضوع حجاب دخالت غیرمسئولانه دارند وگویی با بی حجابی اسلام بفنا میرود درحالیکه زمان شاه با انهمه بی بندوباری، همین اسلام بود که عامل سقوط وی شد. هیچ با شعور و شرفی، افسردگی ناشی از سرکوب و ظلم و فساد غیرقابل وصف حکومت را تکذیب نمیکند.

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه