ارسال به دیگران پرینت

بازی با روان مردم در شبکه های اجتماعی، تماس بان رایگان است

با توجه به گسترش برخی شایعات در شبکه اجتماعی مبنی بر هزینه بر بودن خدمات تماس بان این شایعه توسط روابط عمومی همراه اول تکذیب شد.

بازی با روان مردم در شبکه های اجتماعی،  تماس بان رایگان است

۵۵آنلاین :

با توجه به گسترش برخی شایعات در شبکه اجتماعی مبنی بر هزینه بر بودن خدمات تماس بان این شایعه توسط روابط عمومی همراه اول تکذیب شد.

به گزارش روابط عمومی همراه اول،، با توجه به توسعه شایعات بسیار درباره هزینه بر بودن فعال کردن خدمات اطلاع از تماسهایی که به هر دلیل به همراه اول مشترکین وصل نمیشود، همراه اول اعلام کرد استفاده از سرویس «تماس بان» کاملاً رایگان است.

بر همین اساس اداره کل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران با رد شایعاتی که در شبکه اجتماعی دیده شده، اعلام کرد: مطلبی با مضمون هزینه دار بودن استفاده از سرویس «تماس بان» خلاف واقع است.

بر همین اساس همراه اول در اطلاعیه خود تاکید کرده فعال کردن و استفاده از سرویس «تماس بان» رایگان بوده و هزینه ای ندارد.

این اپراتور در پایان نیز از مشترکین خود درخواست کرده بدون توجه به شایعات بی اساس در شبکه های مجازی که معمولا منبعی ندارند، جهت کسب اطلاعات صحیح به کانال‌های ارتباطی این اپراتور همچون پرتال اینترنتی( mci.ir )، مرکز تماس مشترکین(۹۹۹۰) و صفحات رسمی این اپراتور در شبکه‌های اجتماعی مراجعه کنند.

بر همین اساس لازم به ذکر است، «تماس بان» خدمت جدید همراه اول به مشترکینش است که حتی در هنگام در دسترس نبودن و یا خاموش بودن تلفن همراه، مشترک را از کلیه تماس‌های دریافتی خود بوسیله پیامک مطلع میکند.

از این رو مشترکین همراه اول می‌توانند با ارسال عدد ۱ به شماره ۹۹۱۴ سرویس «تماس بان» خود را فعال و با ارسال عدد ۵ این سرویس را بر روی خط همراه اول خود غیر فعال کنند. همچنین دریافت راهنمای سرویس با ارسال پیامک بدون متن به ۹۹۱۴ امکان پذیر است.

منبع : 55 آنلاین
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه