ارسال به دیگران پرینت

معاون بازرگانی شرکت کویرتایر: تولید بیش از 27 درصد تایر سواری کشور در کویرتایر

معاون بازرگانی شرکت کویرتایرگفت: درحال حاضر بیش از 27 درصد ازتایر سواری کشور به لحاظ وزنی وبیش از26درصد از تایرتولیدی کشور به لحاظ تعدادی دراین کارخانه تولید می شود.

معاون بازرگانی شرکت کویرتایر:  تولید بیش از 27 درصد تایر سواری کشور در کویرتایر

۵۵آنلاین :

جواد جليلي در نشست مشترك با دكتر نجفي معاون وزير صنعت ، معدن و تجارت و مديرعامل شركت صنايع و شهرك هاي صنعتي ايران:

تزريق ايده هاي جديد در محيط هاي صنعتي ها و استفاده از ظرفیت بزرگ فناوری‌های نوین برای توسعه تولید و صادرات دنبال شود.

معاون بازرگانی شرکت کویرتایرگفت: درحال حاضر بیش از 27 درصد ازتایر سواری کشور به لحاظ وزنی وبیش از26درصد از تایرتولیدی کشور به لحاظ تعدادی دراین کارخانه تولید می شود.

به گزارش روابط عمومی شرکت کویر تایر؛ جلیل جلیلی ظهر امروز در دیدار با معاون وزیر صمت و رئیس رييس سازمان صنايع کوچک و شهرك هاي صنعتي ايران اظهار داشت: کویرتایر بزرگترین واحد صنعتی خراسان جنوبی است.

وی بیان کرد: درحال حاضر بیش از 27 درصد ازتایرسواری کشور به لحاظ وزنی وبیش از26درصد از تایرتولیدی کشور به لحاظ تعدادی دراین کارخانه تولید می شود.

وی ادامه داد:بر این اساس و با در نظرگرفتن میزان تایرهای وارداتی به کشورسهم بازار کویرتایر از بازار تایر سواری کشوربر اساس تناژ19.3 درصد وبر اساس تیراژ19.6 درصد است.

معاون بازرگانی شرکت کویرتایر بیان کرد: همچنین این شرکت 40تا 45درصد از سهم تایر مورد نیاز خودروسازان کشورراتامین می کند.

جلیلی افزود: دانش فنی تایرهای رادیال استیل بلت کویرتایر از شرکت ماتادور که یکی از شرکت های معتبر اروپا می باشد اخذ شده است.

وی بیان کرد: شرکت کویرتایر اولین شرکت تایرسازی ایرانی است که اقدام به انعقاد قرارداد خرید و انتقال دانش فنی و تولید تایرهای رادیال استیل بلت نموده است.

وی افزود: ماشین آلات شرکت کویرتایر با برترین کیفیت و پیشرفته ترین تکنولوژی سخت افزاری روز و از معروف ترین تأمین کنندگان اروپا و ژاپن خریداری شده است.

معاون بازرگانی شرکت کویرتایر بیان کرد: فرآیند تولید توسط کارکنان و کارشناسان آموزش دیده و باتجربه و با استفاده از تجهیزات آزمون پیشرفته به صورت مستمر مورد بازرسی وکنترل قرار می گیرد .

جلیلی خاطر نشان کرد: محصولات شرکت کویرتایر به خصوص تایرهای رادیال استیل بلت و تایرهایی که با تکنولوژی تایر سبز تولید می گردند در بین تولید کنندگان داخلی بدون رقیب می باشند.

وی در این دیدار همچنین بر حمايت از توليد، و كارآفريني تاکید کرد وگفت:برای توسعه همه جانبه در بخش های مختلف کشور از جمله صنعت باید کار آفرینان را تشویق وانان را مورد حمایت قرارداد.

معاون بازرگانی شرکت کویرتایر تزريق ايده هاي جديد در محيط هاي صنعتي ها و استفاده از ظرفیت بزرگ فناوری‌های نوین برای توسعه تولید و صادرات را مورد تاکید قرارداد.

با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه