خبر فوری
ارسال به دیگران پرینت

اکنون زمان حمله به دشمن است!

شکست دشمن با کمک مردم میسر است .مردم سرباز هستند آیا سرداری هست ؟

اکنون زمان حمله به دشمن است!

۵۵آنلاین :

مجموعه بانک مرکزی ، دولت و حاکمیت ایران اعلام میکند که توطئه دشمنان علیه ایران است که باعث شده قیمت ارز افسارگسیخته شود .

نسبت به 6 ماه پیش دشمن توانسته است ارزش دارایی های مردم ایران را به حداقل ممکن یا بهتر بگویم یک سوم قبل کند و این گونه به حقوق مردم تجاوز کرده است.

دشمن ایران هر که هست و هر چه هست جیب مردم را زده است. دشمن توانسده است ایران را به مرز نابودی بکشاند. آیا زمان آن نرسیده است که به دشمن حمله کنیم ؟!

حال ، به مردم ایران اعلام شده است که این اتفاقات کار دشمن است و درست هم هست ، اما تحمل هم حدی دارد . لطفا به این دشمن حمله کنید و شکستش دهید مردم از شما حمایت خواهند کرد .

اگر دشمن این مرز و بوم خارجی است مانند عربستان و اسرائیل و آمریکا و ... و توانسته است اینگونه جیب مردم را بزند پس ایران هم به آنها حمله اقتصادی کند و ارزش پولشان را پایین بیاورد. این وضع درست نیست که مردم ایران دشمنان خود را نشناسند و اینگونه شکست بخورند.

اگر دشمن داخلی است یعنی از مدیران فاسد و رانت خوار هستند پس به آنها حمله کنید و دودمانشان را بر باد دهید. مردم از شما حمایت خواهند کرد.

اما لحظه ای درنگ و تامل در مقابل آنها اوضاع را از این بدتر خواهد کرد. اگر امروز روز به استانبول سفر کنید در آنجا رانت خواران کوچک قبلی و متوسط فعلی را خواهید دید که به دنبال جابجایی پول های مردم به نفع خود هستند تا بتوانند فرار کنند. صبر و تحمل فقط دشمن را وقیح تر خواهد کرد. دشمن همه چیز را به تاراج برد، نابودمان کرد کاری کنید. هرگونه تامل و درنگ خیانت به خاک و ملتش است.

شکست دشمن با کمک مردم میسر است مردم سربازان این کار هستند آیا سرداری برای این کار هست ؟

سید محمد زهیر غرضی

مدیر مسئول ۵۵ آنلاین

منبع : 55 آنلاین
به این خبر امتیاز دهید:
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه