ارسال به دیگران پرینت

تظاهرات سراسری در آمریکا علیه سیاست مهاجرت‌ستیزانه ترامپ

تظاهرات سراسری در آمریکا علیه سیاست‌های مهاجرتی رئیس‌جمهور این کشور برگزار شد.

تظاهرات سراسری در آمریکا علیه سیاست مهاجرت‌ستیزانه ترامپ

۵۵آنلاین :

تظاهرات سراسری در آمریکا علیه سیاست مهاجرت ستیزانه ترامپ+فیلم و تصاویر

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم ، تظاهرات‌کنندگان علیه سیاست‌های مهاجرتی ترامپ در سراسر آمریکا اعتراض خود را شروع کرده‌اند و رسانه‌ها از آغاز راهپیمایی در شهر آتلانتا مرکز ایالت جورجیا خبر می‌دهند.

در واشنگتن دی‌سی پایتخت آمریکا نیز تظاهرات علیه سیاست ترامپ برگزار شده است. شمار زیادی از ساکنان پایتخت مقابل کاخ سفید تجمع کرده‌اند تا اعتراض خود را به گوش دولت آمریکا برسانند.

کاربران فضای مجازی نیز با هشتگ خانواده‌ها به هم تعلق دارند علیه سیاست مهاجرت‌ستیزانه ترامپ اعتراض کرده‌اند.

در شهر سنت‌لوئیس ایالت میزوری نیز صدها نفر در میدان لافایت تجمع کرده‌اند و در حال تظاهرات علیه سیاست ضدانسانی ترامپ هستند. شهرهای ایالتهای کارولینای شمالی، فیلادلفیا، نیوجرسی، تگزاس، اوهایو، ماساچوست، آلاباما، نیویورک و فلوریدا همگی شاهد حضور گسترده مردم آمریکا هستند.

پیش از این رسانه‌های آمریکایی اعلام کرده بودند قرار است 600 تظاهرات جداگانه در شهرهای مختلف ایالت‌های آمریکا برگزار شود.

از آغاز اجرای سیاست‌های دولت ترامپ در ماه می علیه مهاجران خارجی موسوم به "عدم مدارا و تحمل"، بیش از 2300 کودک از خانواده‌های خود جدا شده‌اند.

در پی تشدید مخالفت‌های داخلی و خارجی با سیاست‌های مهاجرتی ترامپ، وی هفته گذشته مجبور شد تا سیاست جداکردن کودکان مهاجر از والدینشان را لغو کند. ولی ترامپ دستور ‌داده است تا خانواده‌های مهاجرانی که به‌طور غیرقانونی از طریق مرز مکزیک وارد آمریکا شده‌اند، در مراکز بازداشت و نگهداری، تحت نظر باشند.

دستور اجرایی ترامپ با هدف مقابله با مهاجران غیرقانونی است که از مرز جنوبی وارد آمریکا شده‌اند.

با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه