ارسال به دیگران پرینت

مراجع مجوز ورود زنان به استادیوم را مشروط به تفکیک جایگاه زنان و مردان کردند

عضو هیات رئیسه فراکسیون زنان مجلس از تلاش نمایندگان زن مجلس برای تداوم تعامل با مراجع عظام قم در جهت تسهیل روند پیگیری طرح‌ها و لوایح مورد بررسی در حوزه زنان خبر داد.

مراجع مجوز ورود زنان به استادیوم را مشروط به تفکیک جایگاه زنان و مردان کردند

۵۵آنلاین :

سیده فاطمه ذوالقدر، در بیان نتیجه سفری که به تازگی به استان قم داشته‌اند، گفت: این سفر در اصل به دعوت دانشگاه ادیان و مذاهب و دانشکده مطالعات زنان و خانواده استان قم صورت گرفته بود، اما در حاشیه این سفر با مراجع قم هم ملاقاتی داشتیم که در آن پیرامون آسیب‌های اجتماعی، ورود زنان به استادیوم و ازدواج دختران زیرسیزده سال مباحثی مطرح شده و از نظر این بزرگان بهره‌مند شدیم.

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی، با اشاره به دیدگاه مراجع عظام نسبت به حضور زنان در استادیوم یادآورشد: مراجع معتقدند ورود زنان به استادیوم به خودی خود اشکال شرعی ندارد، اما در مصادیق باید مورد بررسی قرار بگیرد، البته بر این مهم نیز اشاره شد که به شرط تفکیک جایگاه زنان و مردان این موضوع قابل بررسی خواهد بود.

وی ادامه داد: هم‌اکنون تحقق این امر در گروی عملکرد وزارت ورزش در تامین زیرساخت‌ها و آئین‌نامه‌هایی است که باید تدوین کند، تا در پی آن به‌طور آزمایشی ورود زنان در چند جلسه به استادیوم مورد بررسی قرار بگیرد.

عضو هیات رئیسه فراکسیون زنان مجلس، با یادآوری اینکه سفر اعضای فراکسیون زنان به استان قم به‌منظور تعامل دائمی با مراجع عظام تداوم خواهد داشت، تصریح کرد: اعضای فراکسیون زنان بعد از این سفرهایی را به طور مستمر در جهت تعامل بیشتر با مراجع عظام به استان قم خواهند داشت، چراکه این امر موجب تسهیل روند تصویب طرح‌ها و لوایحی می‌شود، که ممکن است در روند قانونگذاری از نظر احکام شرع با مشکلاتی مواجه شوند.

منبع : تابناک
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه