ارسال به دیگران پرینت

پژمان بازغی | طلاق پژمان بازغی

دلیل طلاق بازیگر خوشنام کشور چه بود؟ | تصاویر لورفته از پژمان بازغی و همسرش قبل از طلاق

برای مشاهده تصاویر پژمان بازغی و خانواده‌اش باما همراه باشید.

دلیل طلاق بازیگر خوشنام کشور چه بود؟ | تصاویر لورفته از پژمان بازغی و همسرش قبل از طلاق

دلیل طلاق پژمان بازغی چه بود؟

پژمان بازغی بازیگر مطرح و خوشنام کشورمان اتس که در تاریخ 19 مرداد 1353 در تهران متولد شده و اصالتا رشتی می باشند. پژمان بازغی در سال 1387 با بازی در سریال مرد هزار چهره به شهرت رسید و در همان سال با خانوم مستانه مهاجر ازدواج کرد که این ازدواج به طلاق ختم شده است. حاصل ازدواج پژمان بازغی دختری به نام مفس می باشد که در سال 1387 متولد شده است.

1

​بیوگرافی کامل پژمان بازغی

نام : پژمان بازغی

زمینه فعالیت : سینما و تلویزیون

متولد : 19 مرداد 1353 تهران

پیشه : بازیگر

والدین : فریبرز بازغی

همسر : مستانه مهاجر (ازدواج 1382)

فرزندان : نفس (تولد 1387)

قد : 174 سانتیمتر

پژمان بازغی 19 مرداد سال 1353 مجری و بازیگر سینما و تلویزیون اهل ایران است.

خانواده و کودکی

در یک خانواده 5 نفره در تهران متولد شد.اصل و ریشه خانوادگی اش به شمال ایران و به شهر لاهیجان بر می گردد.دوخواهر به نامهای کاملیا و مریم دارد.

در دوران کودکی به واسطه شغل پدرش در شهرهای مختلف زندگی کرده و تجربیات زیادی را بدست آورده است. پس از تولد 4 سال در تهران و در منازل سازمانی نیروی دریایی جمهوری اسلامی ایران زندگی کرده و همزمان با پیروزی انقلاب اسلامی ایران به شهر رشت می رود. با شروع جنگ ایران و عراق و اعزام پدرش برای محافظت مرزهای آب ایران و خلیج فارس به بوشهر رفته. با پایان جنگ به تهران باز می گردد.

ازدواج پژمان بازغی و مستانه مهاجر

پژمان بازغی و همسرش مستانه مهاجر در سال 1386 با یکدیگر ازدواج کردند و در سال 1387 صاحب دختری به نام نفس شدند.

بیوگرافی مستانه مهاجر

مستانه مهاجر متولد 15 اردیبهشت 1353 در تهران میباشد ، او تدوین گر اهل ایران و همسر پژمان بازغی است. وی فارغ التحصیل رشته تدوین از دانشگاه سوره است.

او تهیه کننده فیلم اسرافیل نیز هست.

سکته پژمان بازغی

پژمان بازغی ، شبانگاه جمعه 12 شهریور با حضور در برنامه «دورهمی» از ماجرای ایست قلبی خود ، ترک سیگار و عشق و ازدواج گفت.

او به ماجرای بستری شدن خود در سال گذشته هم اشاره کرد و افزود : «سال گذشته در ماه رمضان مشغول بازی در فیلمی بودم که در بیمارستان ضبط می شد؛ از آن جایی که آسانسورهای این بیمارستان همیشه شلوغ بود ، چند باری از پله ها بالا و پایین رفتم. پس از اتمام کارم نیز به باشگاه رفتم و کمی ورزش کردم و پس از آن نیز برای بازی فوتبال در جام رمضان به ورزشگاه رفتم. در آن زمان من روزی دو پاکت سیگار می کشیدم و گمان می کردم ورزش کردن ضرر آن را جبران می کند ، در حالی که فعالیت زیاد من تنها باعث می شد غلظت خونم افزایش یابد. در حین بازی بودم که به ناگاه بیهوش شدم. در حقیقت 20 ثانیه ایست قلبی کردم و پس از هشت دقیقه ، قلبم دوباره شروع به فعالیت کرد. پس از این اتفاق بود که سیگار کشیدن را ترک کردم.»

فعالیت بازیگری پژمان بازغی

پس از قبولی در دانشگاه آزاد واحد لاهیجان برای تحصیل رشته مهندسی معدن به آنجا بر می گردد و از همانجا با سینما آشنا می شود. در سال 1373 با ورود به سینمای جوانان مرکز گیلان در اولین فیلمش با نام اعتراف ساخته مجید زیم خواه باز می کند.

پس از آن به استخدام آژانس دوستی در می آید و به مدت 2 سال همراه بازیگران خوب این مجموعه علی تاخصوص مرحوم حسین پناهی به ایفای نقش می پردازد. بعد از آژانس به سراغ جوانی مجید قاریزاده می رود و با مسعود جعفر جوزانی به بلوغ می رسد پس از آن به گروه ویژه مهرداد خوشبخت می پیوندد و گمگشته اش را با رامبد جوان پیدا می کند.

وی همراه سیروس مقدم با دریایی ها سفر می کند و در سال 80 برای نجات دختری در قفس با قدرت الله صلح میرزایی همراه می شود پس از آن به دوئل با استاد بزرگوارش احمدرضا درویش می پردازد.

برادر کوچکترش هم علاقه زیادی به این پرده نقره ای دارد و در 2 فیلم پسران مهتاب و شب برهنه سعید سهیلی بازی کرده است.

فیلم های سینمایی

    اعتراف (1373-1375)

    جوانی (1376)

    بلوغ (1377)

    دختری در قفس (1380)

    دوئل (1381-1382)

    سربازهای جمعه (1382)

    تارا و تب توت فرنگی (1382)

    کافه ستاره (1384)

    ریسمان باز (1386)

    خواب لیلا (1387)

    خاطره (1388)

    فاصله (1388)

    ندارها (1389)

    دولت مخفی (1391)

    شهر تنهایی (1391)

    ماموریت در تهران (1392)

    انارهای نارس (1392)

    خنده های آتوسا (1393)

   این سیب هم برای تو (1393)

   ناهید (1393)

  من و شارمین ( 1394)

  بارکد (1394)

  هلن( 1394)

  زار ر ( 1395)

  اسرافیل ( 1395)

پژمان بازغی در مجموعه های تلویزیونی

    آژانس دوستی

    این یک دادگاه نیست 

    گروه ویژه

    زیر آسمان شهر 

    گمگشته (1380)

    دریایی ها

    گذر عاشقی

    مرد هزار چهره (1386)

    مرد دو هزار چهره (1387)

    تاوان (1389)

    همچون سرو (1389)

    مادر (1389)

    بوی باران (1392)

    فرشته ها بر فراز اسمان (1392)

   دولت مخفی (1392)

   گذر از رنج ها (1393)

   مسابقه ستاره بیست (داور، 1393)

   خندوانه شرکت کننده در مسابقه لباهنگ 1395

شبکه خانگی

    خیابان یک طرفه (1390)

    قلب یخی(1391)

    شام ایرانی (1393)

ماجرای عاشق شدن و ازدواج پژمان بازغی و همسرش

مستانه مهاجر همسر پژمان بازغی درباره ماجرای عاشق شدن و ازدواجش گفت :من اصلا پژمان بازغی را دوست نداشتم و به نظرم اصلا بازیگر خوبی نبود و وقتی او را میدیدم اصلا حس خوبی نداشتم. در یک جشنواره هم من و هم پژمان فیلم داشتیم و هر دو در آنجا حضور داشتیم . وقتی من مشغول صحبت با دوستم بودم پژمان برای صدا زدن آن دوست مشترک نزد ما آمد و دوستم ما را به هم معرفی کرد و به پژمان گفت خانم مهاجر تدوین گر است و پژمان به شوخی گفت :تدوین تیزر میکنید و این خیلی برای من گران تمام شد و با خودم گفتم پس حس بدم به این بازیگر بیخود نبوده و گفتم مگر فیلم تو دست من نیوفتد آقای بازغی . اما پایان این ماجرا خوش بود و ما سال 84 با هم ازدواج کردیم و دخترمان نفس 10 سالش است.

مجری دورهمی از پژمان بازغی و همسرش خواست نقط ضعف یکدیگر را بگویند که پژمان بازغی گفت :نقطه ضعف مستانه این است که زیاد کار میکند و من دوست دارم حالا که دخترمان در اوایل سن بلوغ است بیشتر کنار او باشد و مستانه مهاجر عصابنی شدن زیاد همسرش در ترافیک را مهم ترین نقطه ضعف او دانست .

در بخشی از این گفتگو مهران مدیری به مثلث سام درخشانی ، کامبیز دیرباز و پژمان بازغی اشاره کرد و درباره این دوستی پرسید که آقای بازیگر گفت :بله من و سام و کامبیز از سال 75 با هم دوست هستیم و این دوستی هنوز هم ادامه دارد اما شاید زندگی متاهلی آن را کمی کمرنگ تر کرده باشد ما همچنان پابرجاست.

در ادامه صحبت های پژمان بازغی و همسرش در برنامه دورهمی ، مهران مدیری درباره کارهای خیر آقای بازیگر و همسرش صحبت کرد و مستانه مهاجر در تکمیل این صحبت گفت :ما به یک خیریه برای بچه های معلول کمک میکردیم و در حال حاضر از پولی که از فروش بلیت فیلم اسرافیل به دست می آوریم به دنبال آزاد کردن زندانی های غیرعمد خانم هستیم و تابحال سه مادر زا آزاد کرده ایم و امیدواریم که بتوانیم در این کار خیر بیشتر و بهتر پیش برویم.

منبع : رصد ورزشی
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    • منصور ارسالی در

      دلیلش جز اینکه آنقدر پول یا مفت خوردن زیر سرشون بلند شده

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه