ارسال به دیگران پرینت

کودک ربایی | اخاذی و کودک ربایی

زن کودک ربا به دام قانون افتاد | داستان اخاذی از والدین!‌

رسیدگی به پرونده کودک ربایی و گروگان گیری با شکایت های سریالی در دستور کار ماموران پلیس آگاهی تهران قرار گرفت و تیمی از کارآگاهان دستگیری فرد کودک ربا را در دستور کار خود قرار دادند.

زن کودک ربا به دام قانون افتاد | داستان اخاذی از والدین!‌

اخاذی و کودک ربایی

رسیدگی به پرونده  کودک ربایی  و  گروگان گیری  با شکایت های سریالی در دستور کار ماموران پلیس آگاهی تهران قرار گرفت و تیمی از کارآگاهان دستگیری فرد کودک ربا را در دستور کار خود قرار دادند. 

در4 فقره از شکایت های مشابه، شاکیان اظهار داشتند که هنگام شرکت در مراسم مذهبی، ناگهان کودک آنها ناپدید شده و سپس فردی با آنها تماس گرفته و مبالغ 50 یا 100 میلیونی از آنها اخاذی کرده است.

با تلاش ماموران پلیس در هر 4 فقره آسیبی به کودکان نرسید و جان سالم به در بردند سپس زن 36 ساله ای که عامل این کودک ربایی ها و گروگان گیری کودکان بود شناسایی و دستگیر شد.

این زن در گفتگو با خبرنگار رکنا در مورد اقدامات مجرمانه خود اظهار داشت:«36 سال دارم و یک فقره سابقه درگیری خانوادگی دارم.مدتی قبل با فردی به نام رضا در مولوی آشنا شدم که از سادگی من سواستفاده کرده و من را وادار به  کودک ربایی  کرد.مبالغ دریافتی از خانواده ها را هم به رضا تحویل می دادم.»

سرهنگ علی ولیپور گودرزی با اشاره به اینکه این متهم اقدام به سرقت طلاهای کودکان نیز کرده بود، اشاره کرد که در این پرونده یک متهم شناسایی شده که همین زن جوان است.

رسیدگی به این پرونده در شعبه نهم دادسرای جنایی تهران در جریان قضایی قرار دارد.

منبع : رکنا
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه