ارسال به دیگران پرینت

مصطفی هاشمی :

هاشمی بعد از پیروزی مقابل شاهین‌طبع چه گفت؟

سرمربی تیم بسکتبال مهرام تهران گفت: بازی حساسی بود و دو تیم پر اشتباه کار کردند، اما امیدوارم تماشاگران راضی باشند.

هاشمی بعد از پیروزی مقابل شاهین‌طبع چه گفت؟

مصطفی هاشمی سرمربی تیم بسکتبال مهرام تهران، پس از پیروزی شاگردانش مقابل شیمیدر قم توضیح داد: از نظر من حساسیت بازی روی کیفیت فنی دو تیم تاثیر منفی گذاشته بود. هر دو تیم برای صدرنشینی بازی می‌کردند که کار را سخت میکرد، اما خوشحالم که توانستیم بازی را با برد پشت سر بگذاریم.

او افزود: دو تیم بخاطر حساسیت مسابقه اشتباهات زیادی در حمله و دفاع داشتند که البته امیدوارم همین بازی پر اشتباه هم رضایت تماشاگران را جلب کرده باشد.

هاشمی درباره عملکرد «سامرز» نیز گفت: این بازیکن به تازگی وارد تیم شده است و اصلا در جریان برنامه‌های تیم و تاکتیک بازی نبود. همانطور که دیدید بخاطر عدم هماهنگی اشتباهات زیادی داشت که طبیعی هم بود. رفته رفته عملکرد او بهتر شد ولی نیاز به زمان دارد.

او ادامه داد: وظیفه مربی تنها تعریف تاکتیک نیست، ما باید به عنوان مربی عادت‌های بد بازیکنان را نیز تغییر دهیم. سامرز بخاطر اینکه زمان کافی برای تمرین با تیم نداشت هماهنگ نبود. یقینا در آینده بهتر خواهد شد.

سرمربی مهرام درباره داوری بازی نیز گفت: بنده سعی دارم در مورد داوری صحبت نکنم.

او درباره پلی‌آف لیگ برتر نیز اظهار کرد: مرحله بعد برای همه اعضای لیگ مربی، بازیکن، مدیران، باشگاه‌ها، داورها و ... از حساسیت بالاتری برخوردار است. فعلا نمی‌توان نظری داد و باید تا برگزاری پلی‌آف صبر کرد.

 

منبع : ايسنا
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه