ارسال به دیگران پرینت

مشایخی:

این برد ما هیچوقت فراموش نمی‌شود

ستاره ملی‌پوش تیم بسکتبال ذوب آهن اصفهان معتقد است که پیروزی ثانیه‌های پایانی این تیم مقابل نظم آوران سیرجان هیچ وقت فراموش نمی‌شود.

این برد ما هیچوقت فراموش نمی‌شود

سجاد مشایخی درباره پیروزی نفس گیر تیم بسکتبال ذوب آهن اصفهان مقابل نظم آوران سیرجان در ۳ ثانیه پایانی، توضیح داد: واقعا بازی بسیار عجیب و سختی شد که برای ما از اهمیت بسیار زیادی برخوردار بود. خیلی خوشحالم که توانستیم در این بازی به پیروزی برسیم و به آنچه که می‌خواستیم دست پیدا کنیم.

گارد ذوب‌آهن تصریح کرد: نظم آوران تیم خوبی است که بسکتبال را بسیار خوب بازی می‌کند. بازیکنان خارجی و داخلی خوبی دارد که کار را برای هر تیمی سخت می‌کند، اما خوشبختانه توانستیم ما پیروز این بازی سخت شویم.

او درباره عملکرد ضعیف بازیکنان ذوب‌آهن در کوارتر نخست بازی نیز گفت: بله، ما یک کوارتر خیلی بد بازی کردیم و آن‌ها هر کاری که دوست داشتند کردند. در دفاع ضعیف بودیم و نمی‌توانستیم مقابل حملات آن‌ها ایستادگی کنیم. البته در سه کوارتر بعدی جنگیدیم و اختلاف را جبران کردیم که به پیروزی دست یافتیم. این پیروزی به قدری عجیب و البته برای ما لذت بخش بود که به نظرم مدت‌ها برای هیچ کس فراموش نخواهد شد.

ستاره تیم ذوب آهن درباره ناآماده بودن فرید اصلانی نیز توضیح داد: فرید مصدومیتی داشت که نمی‌توانستیم از او استفاده کنیم. او با مسکن به بازی رسیده بود و از کمردرد زیادی رنج می‌برد. مطمئن باشید اگر بود خیلی راحت تر و بهتر بازی می‌کردیم، البته چیزی که مهم است کسب پیروزی بود که ما توانستیم با عملکرد خوب بازیکنانمان از جمله ارسلان، آرمان و حتی نیمکت نشینان به پیروزی برسیم. بسیار خوشحالیم چون این پیروزی برای ما خیلی اهمیت داشت.

او درباره پیش بینی خود از مرحله پلی‌آف مسابقات نیز توضیح داد: ما بازی به بازی پیش می‌رویم و الان برای ما از همه مهم‌تر تثبیت جایگاهمان در جدول گروه خودمان است. بازی سخت داریم و یکی از این بازی‌ها دیدار با کاله است. دور رفت به آن‌ها باختیم و قصد داریم در دور برگشت پیروزی کسب کنیم.

ستاره تیم ذوب آهن اصفهان درباره مصدومیت کهنه خود اظهار کرد: خیلی شرایط بهتری دارم و هر روز سعی می‌کنم که بهتر از روز گذشته باشم. مصدومیتم بهتر است ولی همچنان به صورت جزئی وجود دارد که باید برطرف شود. رفته رفته سعی دارم شرایط خودم را بهتر کنم.

 

منبع : ايسنا
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه