ارسال به دیگران پرینت

استاندار تهران:

لغو ممنوعیت تردد شبانه در اختیار ستاد کروناست

استاندار تهران در حاشیه بازدید از واحد‌های صنعتی در شهرستان ملارد گفت: لغو ممنوعیت تردد شبانه در اختیار ستاد ملی مقابله با کروناست. وی افزود: بحث علمی و کارشناسی کردیم و جمع بندی ما این است این طرح کم اثر است و اثربخشی لازم را ندارد.

 لغو ممنوعیت تردد شبانه در اختیار ستاد کروناست

 استاندار تهران در حاشیه بازدید از واحد‌های صنعتی در شهرستان ملارد گفت: لغو ممنوعیت تردد شبانه در اختیار ستاد ملی مقابله با کروناست.

 محسن منصوری افزود: بحث علمی و کارشناسی کردیم و جمع بندی ما این است این طرح کم اثر است و اثربخشی لازم را ندارد؛ شاید در آینده اجرای این طرح به کار بیایید یا در گذشته تصمیم خوبی بوده است، ولی در حال حاضر به نظر ما اثربخشی کمی داد.

منصوری گفت: چون این مسئله در ستاد ملی کرونا تصمیم گیری شده و موضوعی ملی است لذا نظر کارشناسی را به ستاد ملی کرونا انتقال داده‌ایم؛ البته این پیشنهاد ما نباید موجب عادی انگاری شرایط کرونا شود، این را باید مراقبت کرد.

استاندار تهران در خصوص درخواست اصناف برای افزایش ساعت کاری، گفت: قاعده‌ای بوده که از قبل حاکم بوده است غیر از بعضی از محله‌ها و بعضی از صنوف قاعدتاً بعد از ۱۲ شب اعلام شده است که باید تعطیلی اعلام شود، ولی اگر ببینیم که صنف خاص، قشر خاص، یا محل خاصی نیاز به تجدید نظر داشته باشد، منعی بابت تجدید نظر نداریم، ولی باید به صورت مصداقی مورد بررسی قرار بگیرد.

 

منبع : انتخاب
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه