ارسال به دیگران پرینت

مدیر حوزه‌های علمیه کشور:

پیشرفت جامعه به نیروهای امنیتی مقتدر وابسته است

علیرضا اعرافی مدیر حوزه‌های علمیه کل کشور گفت: نیروهای مسلح ارکان سلامت و پیشرفت جامعه هستند. وی افزود: تمام وظایف نیروهای مسلح وقتی در منظومه‌ی دینی قرار می‌گیرد، مشروعیت الهی و فرماندهی خدایی پیدا می‌کند و این امتیاز و سعادت بزرگی است.

 پیشرفت جامعه به نیروهای امنیتی مقتدر وابسته است

 علیرضا اعرافی مدیر حوزه‌های علمیه کل کشور گفت: نیروهای مسلح ارکان سلامت و پیشرفت جامعه هستند.

آیت الله علیرضا اعرافی در نشست با مسئولان ارشد سازمان منطقه آزاد کیش و فرماندهان نظامی و انتظامی جزیره، ضمن تبریک به مناسبت ولادت رسول اکرم " (ص) و مرور وظایف مردم در قبال پیامبر و ائمه‌ی معصومین، اظهار داشت: زندگی انسان در سایه‌ی حقوق متقابل شکل می‌گیرد و این حقوق در جامعه به انواع مختلفی تقسیم می‌شود که در رساله‌ی امام سجاد و بسیاری رسل و روایات دیگر آورده شده است.

اعرافی نیروهای مسلح را ارکان سلامت، تعالی و پیشرفت جامعه دانست و اظهار کرد: پیشرفت جامعه به تلاش، نشاط، تخصص و هوشمندی نیروهای انتظامی، نظامی و امنیتی شجاع و مقتدر وابسته است.

وی افزود: تمام وظایف نیروهای مسلح وقتی در منظومه‌ی دینی قرار می‌گیرد، مشروعیت الهی و فرماندهی خدایی پیدا می‌کند و این امتیاز و سعادت بزرگی است.

مدیر حوزه‌های علمیه کل کشور اقدام در چهارچوب قوانین فقهی و اخلاقی اسلام و ریشه‌دار بودن در مردم را دو نظام دیگر از اضلاع حقیقت ناب ِ سپاه و نیروی مسلح اسلامی عنوان و تاکید کرد که در تقویت این سه ضلع باید کوشید.

 

منبع : انتخاب
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه