ارسال به دیگران پرینت

آرمان درویش:

اینستاپست جدید آرمان درویش+ عکس

آرمان درویش عکس زیر را در صفحه شخصی خود منتشر کرد.

اینستاپست جدید آرمان درویش+ عکس

آرمان درویش ، بازیگر سریال « ملکه گدایان » در جدیدترین فعالیت مجازی اش تصویری از خود را منتشر کرد.

وی نوشت: چو بید بر سر ایمان خویش میلرزم

که دل به دست کان ابروییست کافرکیش


اینستاپست جدید آرمان درویش+ عکس

بیوگرافی آرمان درویش

آرمان درویش متولد ۲۹ مرداد سال ۱۳۶۶ در الشتر و بزرگ شده شهر ملایر در همدان است. او‌ در دو رشته کارگردانی و ادبیات نمایشی در دانشگاه سوره به تحصیل پرداخت. پس از آن دوره کوتاهی را در کلاس های بازیگری امین تارخ گذراند.

او سال ها در کنار محمدهادی کریمی فعالیت می‌کرد و همچنین به نوشتن فیلمنامه و ساخت فیلم‌ کوتاه و نوشتن مقالات سینمایی در مطبوعات می‌پرداخت.

در سال ۱۳۹۴ با بازی در فیلم «چهارشنبه» نخستین تجربه تصویر خود را رقم زد و با واکنش های بسیار خوب منتقدان در سی و چهارمین جشنواره فیلم فجر رو به رو شد.

آرمان درویش ازجمله بازیگرانی بوده که برای بازی در بیگ‌پروداکشن محمد انتخاب شد ولی ترجیح داد در آن فیلم بازی نکند‌. خودش در این باره گفت: حضور در پروژه های میلیاردی که اصطلاحاً فاخر هم خوانده می شود افزون بر قبولی در تست های مختلف حمایت‌های ویژه ای  را هم می‌طلبد که من  از آن بی بهره بودم و ترجیح دادم در هزار توی مناسباتی که من از آن بی اطلاعم و توان و استعداد چرخ زدن در آن را ندارم اصلاً وارد نشوم هر چند به قیمت حذف باشد.

پس از آن در فیلم های متعددی از جمله «پشت دیوار سکوت» به کارگردانی مسعود جعفری جوزانی ایفای نقش کرد و در سال ۱۳۹۵ برای بازی در فیلم « کمدی انسانی» ساختهٔ محمدهادی کریمی برنده‌ی جایزه‌ی «بهترین بازیگر مرد از جشنوارهٔ تامیل نروژ» شد.

در سال ۱۳۹۶ در دیگر همکاریش با شهاب حسینی پس از «چهارشنبه» و «خورشید نیمه‌شب» در فیلم «مقیمان ناکجا» به کارگردانی و نویسندگی شهاب حسینی حضور پیدا کرد و نقش اصلی این فیلم را ایفا کرد. پس از آن در فیلم هایی چون «یلدا»، «سودابه» به کارگردانی محمدعلی سجادی، «پسرکشی»، «موافقت اصولی» و سریال نمایش خانگی «ملکه گدایان» به ایفای نقش پرداخت.

 

منبع : افکارنیوز
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    • Mobi ارسالی در

      ای جانم دورش بگردم الهی😍

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه